Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Мета:формування системних знань з теорії та практики створення і ведення власної справи та визначення ефективності її функціонування.

Завдання: вивчення теоретичних та практичних засад заснування та розвитку власної фірми, забезпечення науково-методичної підготовки студентів для вирішення проблемних аспектів створення, функціонування та ліквідації власної справи.

Предмет: процес створення та розвитку малих фірм різних організаційно-правових форм.

Після вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» студенти повинні володіти інструментальними, міжособистісними, системними та спеціальними компетенціями, а саме:

Інструментальні компетенції

- здатність отримувати з різних джерел та аналізувати, систематизувати інформацію з базових питань програмного матеріалу навчальної дисципліни;

- здатність до самостійного поповнення і оновлення своїх знань з актуальних питань оцінки зовнішнього середовища та нормативного регулювання діяльності підприємств;

- здатність ефективно організовувати свій час при вивченні програмного матеріалу дисципліни.

Міжособистісні компетенції

- здатність здійснювати ефективні міжособистісні комунікації;

- здатність працювати та знаходити рішення проблем у команді;

- здатність здійснювати управління ефективністю підприємства та знаходити ефективні управлінські рішення на підприємстві.

Системні компетенції

- здатність застосовувати знання з питань створення, функціонування,
реструктуризації у процесі діяльності підприємства.

Спеціальні компетенції

- здатність до набуття теоретичних та практичних знань про створення підприємств різних організаційно-правові форм;

- здатність отримувати, опрацьовувати та аналізувати нормативну базу з питань створення, діяльності, банкрутства, злиття і поглинання підприємств;

- здатність здійснювати кількісну оцінку показників господарчих, економічних та фінансових результатів діяльності підприємця та малого підприємства;

- вміння вирішувати практичні задачі, пов'язані з управлінням ресурсним забезпеченням діяльності підприємства та ліквідації фірми;

- здатність до оволодіння навичками аналітичного обґрунтування ефективності діяльності підприємства.


ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Назва модуля, змістового модуля, теми
Модуль І. Основи підприємницької діяльності
Змістовий модуль 1. Теоретичні основи регулювання підприємництва
Тема 1. Основи підприємництва в ринкових умовах.
Тема 2. Державне регулювання підприємництва.
Тема 3. Види підприємницької діяльності.
Тема 4. Організаційно-правові форми підприємництва.
Змістовий модуль 2. Організація бізнесу та його економічні результати
Тема 5. Організація бізнесу та заснування власної фірми.
Тема 6. Маркетинг у підприємницької діяльності.
Тема 7. Формування та ефективність використання виробничого потенціалу
Тема 8. Економічне регулювання підприємницької діяльності
Тема 9. Фінансово-економічні результати підприємницької діяльності
Модуль ІІ - Індивідуальне науково-дослідне завдання (ІНДЗ)
Підсумковий контроль: ПМК

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. III. Програма
  4. III. Програма
  5. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  6. В.М.Шоботов. Цивільна оборона: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2004. – 438
  7. Види навчальної діяльності учнів на уроці
  8. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  9. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
  10. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.
  11. Виробнича програма, її сутність та основні поняття
  12. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дніпропетровська державна фінансова академія | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.