МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИМета:формування системних знань з теорії та практики створення і ведення власної справи та визначення ефективності її функціонування. Завдання: вивчення теоретичних та практичних засад заснування та розвитку власної фірми, забезпечення науково-методичної підготовки студентів для вирішення проблемних аспектів створення, функціонування та ліквідації власної справи. Предмет: процес створення та розвитку малих фірм різних організаційно-правових форм. Після вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» студенти повинні володіти інструментальними, міжособистісними, системними та спеціальними компетенціями, а саме: Інструментальні компетенції - здатність отримувати з різних джерел та аналізувати, систематизувати інформацію з базових питань програмного матеріалу навчальної дисципліни; - здатність до самостійного поповнення і оновлення своїх знань з актуальних питань оцінки зовнішнього середовища та нормативного регулювання діяльності підприємств; - здатність ефективно організовувати свій час при вивченні програмного матеріалу дисципліни. Міжособистісні компетенції - здатність здійснювати ефективні міжособистісні комунікації; - здатність працювати та знаходити рішення проблем у команді; - здатність здійснювати управління ефективністю підприємства та знаходити ефективні управлінські рішення на підприємстві. Системні компетенції - здатність застосовувати знання з питань створення, функціонування, Спеціальні компетенції - здатність до набуття теоретичних та практичних знань про створення підприємств різних організаційно-правові форм; - здатність отримувати, опрацьовувати та аналізувати нормативну базу з питань створення, діяльності, банкрутства, злиття і поглинання підприємств; - здатність здійснювати кількісну оцінку показників господарчих, економічних та фінансових результатів діяльності підприємця та малого підприємства; - вміння вирішувати практичні задачі, пов'язані з управлінням ресурсним забезпеченням діяльності підприємства та ліквідації фірми; - здатність до оволодіння навичками аналітичного обґрунтування ефективності діяльності підприємства. ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|