Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль II. - Індивідуальне науково-дослідне завдання (ІНДЗ)

 


Методичні рекомендації до Самостійної роботи

Самостійна робота студентів проводиться під керівництвом викладача. Вона є логічним продовженням аудиторних занять, здійснюється згідно з завданням викладача, який інтегрує студентів і встановлює терміни виконання роботи. Витрати часу на виконання самостійної роботи встановлюються навчальним планом і програмою дисципліни «Основи підприємницької діяльності». Режим і тривалість роботи над програмним матеріалом вибирає сам студент у залежності від своїх здібностей і конкретних умов, що вимагають від нього не тільки розумової праці, але й організаційної самостійності.

Метою самостійної роботи студентів над програмним матеріалом є: закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань, отриманих на лекції, формування загально трудових і професійних вмінь; розвиток самостійного мислення; формування умінь і навичок самостійної розумової праці.

Цілі самостійної поза аудиторної роботи:

1. Закріплення, поглиблення, розширення і систематизація знань, отриманих під час аудиторних занять; самостійне оволодіння новим учбовим матеріалом.

2. Формування умінь і навичок самостійної розумово-освітньої праці.

3. Розвиток сучасного економічного мислення, орієнтованого на поглиблене пізнання сутності й шляхів реорганізації життєдіяльності людини.

4. Формування вольових рис характеру.

Види самостійної роботи в залежності від поставленої мети:

1. Первинне оволодіння знаннями (засвоєння нового матеріалу) – читання підручника, першоджерела, додаткової літератури. Складання плану викладу, конспектування прочитаного. Виписка з тексту.

2. Закріплення і систематизування знань – робота з конспектом лекцій, повторна робота над матеріалом підручника, першоджерела, додаткової літератури. Складання плану відповіді на спеціально підготовлені питання. Відповіді на контрольні питання. Підготовка відповідей на залік.

Зміст самостійної роботи пов’язаний із змістом і цілями учбової дисципліни «Основи підприємницької діяльності». Ця форма навчання поєднується з іншими формами організації учбового процесу, такими як лекції і практичні заняття.

Якість засвоєння студентами учбового матеріалу, що виноситься на самостійну роботу студентів підлягає обов’язковому поточному та підсумковому семестровому контролю на заліку.

Інструктивно-методичні вказівки до самостійної роботи

1. Уважно прочитати конспект лекцій.

2. докладно ознайомтеся з рекомендованими джерелами інформації, що подаються до кожної теми планів практичних занять, а також з методичними порадами щодо виконання питань з самостійної роботи.

3. з’ясуйте, що означають нові терміни і поняття, для чого потрібно буде попрацювати з економічним словником чи економічною енциклопедією.

4. Дайте відповідь на контрольні запитання.



Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. Завдання.
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. Vi. домашнє завдання
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 2. Організація бізнесу та його економічні результати | Модуль І. Основи підприємницької діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.