МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1). Опрацювати текст підручника [§ 11], текст Конституції України [с. 4, 9]. 2). Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Розглянути паспорти батьків, свідоцтво про народження, з’ясувати, які відомості вони містять. Зразки відповідей. Завдання 13 [с. 71]. а) Дитина є громадянином України; б) дитина є громадянином України; в) жінка залишається громадянкою України; г) офіцер має право зареєструватися громадянином України згідно зі ст. 8 Закону України «Про громадянство України»; д) громадянка втрачає громадянство України на підставі ст. 19 Закону України «Про громадянство України»; є) дитина є громадянином України. Завдання 5. Виходячи з наведених відомостей, неможливо дати однозначну відповідь. Так, необхідно визначитися, чи має друг громадянство Росії — у цьому випадку йому слід буде відмовитися від цього громадянства або дати зобов’язання про таку відмову після отримання українського громадянства. Крім того, багато залежатиме від походження друга та його батьків — якщо їхні корені походять з України, процедура буде набагато легшою (він має право зареєструватися громадянином України), в іншому випадку товаришеві доведеться почекати п’ять років, вивчити українську мову тощо. Завдання 6. Дитина буде визнана громадянином України згідно зі ст. 7 Закону України «Про громадянство». УРОК № 13 Тема.Права людини і громадянина (загальні положення). Мета:ознайомити учнів з поняттям «права людини», їх класифікацією та основними етапами розвитку, формувати повагу до прав людини, розуміння важливості їх дотримання, формувати вміння аналізувати нормативно-правові акти. Основні поняття:права людини, реабілітація. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Права людини в історії людства. 2. Сучасні міжнародно-правові стандарти прав людини. 3. Класифікація прав людини. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Індивідуальне завдання. Відтворіть на дошці таблицю «Людина — особа — громадянин». Термінологічна розминка. Дайте визначення термінів: «апатрид», «біпатрид», «громадянство», «підданство». Завдання. 1) У чому, на вашу думку, позитивні та негативні риси подвійного громадянства. 2) Визначте статус іноземців, які перебувають на території України. Читайте також:
|
||||||||
|