МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практикум.Розв’яжіть юридичні задачі на визначення належності до українського громадянства (див. с. 81—82). III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Права людини в історії людства. Бесіда. Яке визначення поняття «права людини» ви можете запропонувати? Коригую і доповнюю відповіді учнів. Робота в групах. Об’єдную учнів у малі групи (5—7 осіб) і пропоную завдання, які допоможуть розглянути історичні передумови виникнення прав людини. Група 1. Схарактеризуйте стан дотримання прав людини у рабовласницький період на прикладі Стародавньої Греції (Стародавнього Риму). Група 2.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини в феодальний період на прикладі країн Західної Європи. Група 3.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини у період буржуазних революцій в Англії, Франції, США. Група 4.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини за часів Київської Русі. Група 5.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини у період козацької держави. Група 6.Схарактеризуйте стан дотримання прав людини за часів перебування України у складі Російської імперії. З метою отримання якісної та вичерпної відповіді на поставлені завдання групам пропоную опорний план роботи. Опорний план 1) Проголошення рівності (або нерівності) людей у певний історичний період. 2) Реальна забезпеченість рівноправності — правда чи вимисел. 3) Права людини у нормативних документах відповідного періоду. Крім того, відповідним групам пропоную додаткові навідні запитання і завдання. Група 1. 1) Порівняйте права рабів та рабовласників. 2) Як закони у стародавніх державах визначали права іноземців? Група 2. 1) Які фактори визначали обсяг прав і обов’язків, можливість участі в суспільному житті людей у середньовічних Франції, Англії? 2) Що таке стани, як вони впливали на права людей? Група 3. 1) Назвіть документи, правові акти, декларації, прийняті в цей період. 2) У чому полягає основний зміст названих актів? 3) Чи були проголошені в цих документах принципи, реалізовані повною мірою в XVII—XVIII ст.? Група 4. 1) Назвіть першу збірку законів давньоруської держави. 2) Як ви вважаєте, чи забезпечувалася цим актом рівність жителів Київської Русі? Група 5. 1) Чи були рівними в козацькій державі різні стани та групи населення, люди різної статі? Читайте також:
|
||||||||
|