МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Типи умовних речень
*Вправа 5.Користуючись таблицею 5, заповніть пропуски у реченнях, поставивши дієслова у дужках у правильну форму.
1. If everyone (1)____ (contribute) 10% of their salaries to charity, there (2) ____ (be) no poverty. 2. If we (3)____ (know) that the company was in financial difficulty, we (4)____ (not / do) business with them. 3. I am sure we (5)____ (meet) our targets if we (6)_____ (maintain) our current level of sales. 4. Please have a seat. If you (7)____ (wait) a couple of minutes, I (8)____ (give) you a lift. 5. The company (9)____ (move) earlier if it (10)____ (find) suitable premises. 6. I (11)____ (apply) for the job if I (12)____ (have) a degree, but unfortunately I haven’t. 7. If you (13) ____ (drop) an egg, it (14) ____ (break). 8. I'm expecting a fax from Mr Wilson. If it (15) ____ (come) today, please (16) ____ (let) me know at once. 9. Unless sales (17) ____ (improve) dramatically, we (18) ___ (make) a loss this year.
ФВправа 6[18]. 1) Підберіть у частиніВ закінчення речення з частини A, а також його логічне продовження у частині С.
А В С
2) Прослухайте речення і перевірте себе. 3) Під час другого прослуховування проговоріть речення разом з диктором, звертаючи особливу увагу на інтонаційний малюнок кожної фрази. ФВправа 7. 1) Запам’ятайте нові слова і словосполучення. Це допоможе вам зрозуміти запитання, які ви після цього почуєте.
2) Прослухайте 9 запитань. Вкажіть номера тих, в яких ситуація усвідомлюється як нереальна. 3) Під час другого прослуховування дайте відповіді на запитання.
*Вправа 8.(Робота в парах). Прочитайте діалог, вживаючи дієслова у дужках у правильній формі.
A: My session with the career counsellor was a bit of a waste of time. B: Really? Why? A: Well, firstly, he recommended moving to London, but that’s impossible. If I (1)___ (get) a job in London, I (2)___ (have) to spend at least four hours a day on the train, and I’m not going to do that. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|