Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні засади ефективної роботи з персоналом

Організація роботи з персоналом мусить здійснюватися у напрямах розширення обсягу і збагачення змісту праці, тобто збільшення кількості різних операцій, що виконуються працівниками, і частоти їх повторення. Обсяг роботи може бути вузьким (конвеєрні лінії) і широким (багато різних операцій, що рідко повторюються).

Роботу персоналу можна реорганізувати, змінюючи її обсяг або зміст, тобто змінюючи ступінь впливу працівника на свою роботу і робоче середовище (самостійність планування і виконання роботи, визначення ритму роботи тощо).

Важливо також визначити місце і час , коли зміна організації праці стає бажаною. При цьому слід ураховувати рекомендації психологів, які розрізняють три психологічні стани, що визначають мотивацію до праці:

· сприйняття значущості роботи;

· відчуття відповідальності за якість роботи;

· знання можливих результатів роботи, її необхідність.

Основними засадами роботи з персоналом при цьому є:

· кожний керівник – це керівник персоналу;

· кожен директор – це директор по роботі з персоналом, незалежно від виду його діяльності;

· кадрова грамотність – це складова культура працівника, яка визначає просування його по службі.

Витрати по роботі з персоналом на провідних підприємствах і фірмах у лінійних керівників становлять 30-60% часу. Завдяки ефективному управлінню кадрами створюються соціальні, персональні, творчі та фінансові умови для роботи, за яких працівники можуть задовольнити свої потреби. Управління персоналом – це вміння націлювати підлеглих на працю.

Особливості всієї системи розробки і реалізації ефективної кадрової політики на підприємстві є той факт, що значну частку роботи з персоналом повинні виконувати саме лінійні керівники, а співробітники кадрової служби зобов’язані їм допомагати і підтримувати у розв’язанні поточних завдань.

До головних завдань системи управління персоналом входять:

· забезпечення організації кваліфікованими кадрами;

· створення необхідних умов для ефективного використання знань, навиків та досвіду працівників;

· удосконалення системи оплати праці та мотивації працівників;

· підвищення задоволеності працею всіх категорій робітників;

· надання робітникам можливостей для розвитку, підвищення кваліфікації та професійного росту, стимулювання творчості;

· формування та підтримання сприятливого морально-психологічного клімату;

· вдосконалення методів оцінювання персоналу, управління внутрішнім переміщенням та кар’єрою співробітників;

· участь у розробці організаційної стратегії;

· усвідомлення значення матеріальної і технологічної бази сучасного виробництва та надання послуг;

· посилення уваги не лише до організаційної культури, а й до різноманітних форм демократизації управління;

· участь рядових працівників у здійсненні управлінських функцій;

· участь у розподілі прибутків, володінні певної долею власності.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складові роботи з персоналом | Тема. Комплектування підприємства персоналом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.