Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І ПІІІІ.

І [орядок та правила формування головними розпорядниками їм їм мережі розпорядників наступні:

І І оловні розпорядники бюджетних коштів до початку бю-іімчної о року визначають мережу розпорядників коштів бюджету ".і і чого рівня і одержувачів бюджетних коштів за територіями

и і ЯМИ).

' Розпорядники третього ступеня можуть бути включені або

н режі головних розпорядників або до мережі розпорядників

то ступеня. Не допускається включення їх одночасно до ме-

> і • шовного розпорядника та розпорядника нижчого рівня за

ні ні оюджетною програмою.

і іа 15 днів до початку бюджетного року головні розпоряд-

и (крім розпорядників Ради Міністрів Автономної Республіки

і шаспих державних адміністрацій і адміністрацій міста

і і ( Ч-настополя) подають Державному казначейству України

і іапов, що одержують бюджетні кошти.

і Ісржавне Казначейство України узагальнює цю інформа-і юдить її до управлінь Державного казначейства.


5. До бази даних про мережі Державного казначейства Укрй)
ни заноситься інформація тільки про головних розпорядники» |
інформація про нижчих - до управління Державного казначей* пій

6. Управління Державного казначейства, одержавши шформн
цію, групують її по районах та містах і формують базу даних
мережею установ.

7. У процесі виконання Державного бюджету до бази лани
мережі розпорядників можуть вноситися зміни в наступних шиї.і
дках:

- введення нової бюджетної установи або її вибуття;

- зміни реквізитів (назви або міста обслуговування бюджс гної
установи).

Державне казначейство України зміли оформлює реєстром ГІ на електронних носіях доводить їх до відповідних управлінь, які нно сять зміни до бази даних про мережу установ в розрізі територій.

8. Органи Державного казначейства України є користун ми мережі головного розпорядника бюджетних коштів, який носі відповідальність за достовірність даних, наведених у мережі.

Новий порядок обслуговування Державного бюджету за ин датками з метою розподілення інформаційних і грошових погої бюджетних коштів розмежував поняття „асигнування" та „відкри ті асигнування".

Згідно з Бюджетним кодексом „бюджетне асигнування щ повноваження, надане розпоряднику бюджетних комі і їм відповідно до бюджетного призначення на взяття бюджет. ' зобов'язання та здійснення платежів з конкретною метою процесі виконання бюджету".

Порядок ввів новий термін „відкриті асигнування ці право, надане головним розпорядникам та розпорядник.їм бюджетних коштів нижчого рівня, щодо розподілу виділених асигнувань загального та спеціального фондів держанні и і > бюджету підвідомчим установам (одержувачам бюджетну коштів) та використання бюджетних асигнувань з урахуваїшнм прийнятих зобов'язань. Відкриті асигнування забезпечуючим ресурсами у порядку, визначеному Державним казначейсіиом України.

Таким чином, відкриті бюджетні асигнування - це практично дозвіл на розподіл та використання бюджетних асигнувань розпорядниками та отримувачами бюджетних коштів, який ИІ


їм рі цмічас переміщення грошових ресурсів. При цьому розподіл і

мине пня відповідних бюджетних асигнувань здійснюється

ом надання відповідної інформації. Откриті асигнування

ііконуються на позабалансових рахунках 9 класу Плану

икін обліку виконання бюджетів.

І'їнглянемо організацію роботи органів Державного казна-і па і проведення операцій щодо відкриття асигнувань за зага-

м фондом державного бюджету та у частині інших надхо-

ні. спеціального фонду державного бюджету.

Операції відкриття асигнувань із загального фонду Держа-

п оіоджету

I Державне казначейство України:

на основі балансу ресурсів та бюджетних призначень скла-

ропо'іицію про виділення бюджетних асигнувань загальною

іоіо н розрізі головних розпорядників;

іаіверджені асигнування обліковує в розрізі головних роз-і"ічипкін на рахунках позабалансового обліку в автоматичному

I1 м і;

па підставі затверджених пропозицій готує розпорядження Іірп шдкриття асигнувань, тобто про зарахування їх на рахунки їм міцних розпорядників;

суму відкритих асигнувань зараховує на відповідні рахунки іиііііх розпорядників з наданням виписки з цього рахунка.

I / оловні розпорядники наступного дня після одержання ви­
ші, і п

розподіляють відкриті асигнування і подають відповідному

т і іурпому підрозділу Державного казначейства України роз-

і ні іа кодами програмної і економічної класифікації видатків

і п ри юріями у розрізі розпорядників нижчого рівня і одержу-

іп і чоджетних коштів;

розподіли складаються у 2 примірниках, підписується керів-і а головним бухгалтером установи.

'(ержавне казначейство України, одержавши розподіл П і'ііиїх асигнувань:

I1 І Ісревіряє його в автоматичному режимі:

па иідповідність зазначених бюджетних асигнувань залиш-п.і рахунках розпорядників даної мережі;


- на відповідність напряму цільового спрямування асигнуншії розподілу показників зведених кошторисів, зведених плати а< ш нувань загального фонду.

Один примірник розподілу залишається в Державному начействі України , а другий - передається головному рочпормл никові. Дані розподілів відображаються на відповідних рахуш і відкритих за рахунками позабалансового обліку.

б) Групує перевірені розподіли за територіями і складні єстри на відкриття бюджетних асигнувань відповідним територі ям. Реєстри передаються управлінням Державного казначейсі ва

Суми переданих асигнувань відображаються на відповідни» рахунках управлінського обліку та є аналітичною базою даних Державного казначейства України.

На підставі цих даних складається зведений реєстр аси пі) вань загального фонду Державного бюджету (у розрізі облік ни управлінь).

4. У суми асигнувань вносяться зміни в наступних вини.* ках:

а) на підставі довідки про зміни пропозицій асигнуваш.;

б) При ухваленні рішення ГОЛОВНИМ РОЗПОРЯДНИКОМ ПСрі'рО'І

поділити невикористані кошти;

в) при помилковому здійсненні операції головним розпар і
ником.

У двох останніх випадках зміни асигнувань:

- головний розпорядник надає Державному казначсііі
України скорегований розподіл асигнувань з обґрунтуванням йоі
необхідності;

- Державне казначейство України приймає рішення про \
ливість коригування сум відкритих асигнувань, готує зведенні і |Х
єстр і передає їх в управління Державного казначейства для нш і)
нання.

Управління Державного казначейства:

- відображає суми зміни на рахунках позабалансового облії ■.

- передає виписки головним розпорядникам про відкріпім
асигнувань.


Операції відкриття асигнувань зі спеціального фонду (ержавного бюджету

1. Державне казначейство на основі інформації про надхо-
• і пня коштів на відповідні рахунки та помісячного розпису спе-
мі,і м.його фонду Державного бюджету готує:

в) розпорядження про відкриття асигнувань в розрізі голо­шиїх розпорядників;

б) розпорядження на перерахування коштів спеціального фо-ім',

Суми відкритих асигнувань обліковуються на рахунках поза-і псового обліку.

2. Головні розпорядники, отримавши від казначейства випи-
і \ щодо відкритих асигнувань, готують і передають до казначей-

і і ми розподіли відкритих асигнувань за кодами програмної та помічної класифікації видатків та за територіями у розрізі І'і і ніорядників нижчого рівня і одержувачів бюджетних коштів.

3. Державне казначейство складає реєстри про суми відкри-
и мінувань і передає їх управлінням. Суми переданих асигну-

N тії шдображаються на рахунках управлінського обліку.

Усі інші операції проводяться в порядку відкриття асигну-и. 11 читального фонду Державного бюджету.

Кошти спеціального фонду використовуються для цільових

ці ні пунань. Залишки коштів на рахунках спеціального фонду на-

Ііріїкіїщі бюджетного року використовуються для здійснення ви-

1111 пі у наступному бюджетному періоді з урахуванням цільового

пачення.

Ці невикористані відкриті асигнування списуються на рахун-іопних розпорядників. Інформація протягом трьох днів дово-/Иіп.оі до головних розпорядників з метою врахування цих коштів Іірм формуванні показників бюджету на наступний рік.

Шйснення видатків розпорядниками та одержувачами ичпших коштів може здійснюватися двома шляхами: І безготівковим проведенням платежів суб'єктам, які вико-роботи або послуги розпорядникам або одержувачам бюдже-мніїтів;

' виплатою готівки.

Порядок безготівкового здійснення платежів І ()ргани Державного казначейства здійснюють платежі з і раційних та спеціальних реєстраційних рахунків, відкритих в пах казначейства.


Реєстраційні рахунки - рахунки, відкриті в Державним значействі України розпорядникам та одержувачам бюджети коштів для обліку операцій з виконання загального фонду копію рису доходів та видатків.

Спеціальні реєстраційні рахунки - рахунки, відкриті ро'іііо рядникам та одержувачам бюджетних коштів, для яких пері чені видатки зі спеціального фонду Державного бюджету.

За кожним реєстраційним рахунком в Державному казначсйі ' иі відкривається спеціальна картка з інформацією про виділені джетні асигнування, використані суми та залишки коштів (рис. ЗІ і)

2. Проведення видатків розпорядниками та одержувачами

ДЖЄТНИХ КОШТІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО Затверджених КОМІК і| мі

сів, планів асигнувань або планів використання бюджетних копти

3. Державне казначейство України:

- контролює цільове використання коштів при проводі

платежів;

- здійснює платежі за дорученням головних розпорядиш її
коштів і при наявності відповідного бюджетного зобов'язання.

^назва органу держказначеиства^ (код)

(назва оюджету)




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II МІНО. | ОСОБОВА КАРТКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.