Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II МІНО.

5 стадія - здійснення платежів.

Ідійснення платежів органами Державного казначейства

11 за бюджетними фінансовими зобов'язаннями розпоряд-

н пюджетних коштів проводиться лише за наявності в обліку прі пик Державного казначейства України їх бюджетних фінансо-юбов'язань у межах помісячного плану асигнувань. І'ошорядник бюджетних коштів:

одержує товари (роботи, послуги) і дає розпорядження про ну;

падає платіжне доручення Державному казначейству для

і ііеппя платежу;

казначейство робить проплату, якщо бюджетне зобов'язан-"і щовідає повноваженням і є в наявності кошти.


Органи Державного казначейства України можуть здійсню вати попередню оплату за товари та роботи. За такими бюджс ши ми зобов'язаннями після настання терміну їх виконання розпори^ ник коштів повинен подати до органу Державного казначейі і України документи, які підтверджують бюджетне фінансове зоб» в'язання.

У разі нецільового використання коштів бюджету розпорядників та одержувачів бюджетних коштів застосону» і > механізм зменшення бюджетних призначень згідно з постаново Кабінету Міністрів України від від 4 лютого 2004 р. № І і ' Нецільовим визнається використанням бюджетних коштів на кілі що не відповідають бюджетним призначенням, виділеним бюджетним асигнуванням чи кошторису. Оформлюється гиі порушення контролюючим органом протоколом або актом реш ш Вимоги цієї постанови не розповсюджуються на бюджетні призначення, що стосуються оплати праці, пільг, компенсації! і і соціальних гарантій населенню і працівникам бюджетних усі лини

Рішення про зменшення бюджетних призначень приймім ' Міністром фінансів України та доводиться до територіям мни <• органу Державного казначейства, який здійснює обслуговунапн > розпорядника та/або одержувача бюджетних кошти* і контролюючого органу, за документами якого було прийнято рішення про зменшення бюджетних призначень.

Одночасно бюджетні асигнування в обсязі, що передбачений для зменшення бюджетних призначень, призупиняються і установленому законодавством порядку. Зменшення бюджетні призначень здійснюється шляхом внесення змін до закону при Державний бюджет України чи рішення про місцевий біоди щодо зменшення обсягу бюджетних повноважень головно розпоряднику бюджетних коштів.

ДЛЯ ЗДІЙСНеННЯ КОНТРОЛЮ ЩОДО ДОДержаННЯ ЧИІІіти.

законодавства при закупівлі товарів, робіт та послуг за держанні кошти розроблено порядок взаємодії між Міністерсіиом економіки та з питань європейської інтеграції України і Державним казначейством України, затверджений спільним наказом цих органів управління 18 листопада 2004 року N..

417/199. У разі здійснення розпорядником бюджетних ко

платежів, не передбачених взятим фінансовим зобов'язанням, аі визнання процедури закупівлі недійсною Мінекономіки інформуі


Н|ні це Державне казначейство, яке вживає заходи для ці (опущення здійснення платежів з рахунку замовника. Державне ічейство щокварталу надає Мінекономіки зведену Інформацію про вжиті заходи.

6 стадія - використання товарів, робіт, послуг на вико-іі,і,ііі)і бюджетних програм.

Коли товари або послуги отримано та за них сплачено, вони і..и.пі до споживання. Товари легко оцінити, віднісши їх до запа-. Ні Нажливими є питання оптимального обсягу замовлення та на-і.ки ефективно використовуються товари в процесі надання Ііоі и уг? Тому здійснюється постійний контроль за забезпеченням ■ нііімідііошення ціни та якості отриманих товарів та послуг.

6.4. Касове виконання видаткової частини бюджету

Н ідо мі два методи здійснення видатків Державного бюджету: кідкриття кредитів;

- перерахування коштів з рахунків бюджету на рахунки голо-щіих розпорядників коштів.

І) Відкриття кредитів - базуються на авансуванні витрат п і кредитній основі. Цей метод припускає не перерахування кош-ііи головним розпорядникам, а дозвіл фінансовим органам на ви-

коїптів. Підстава для відкриття кредиту — бюджетний розпис.

І (ей метод бюджетного фінансування використовувався в

піп до 1 липня 1993 року.

') Здійснення видатків шляхом перерахування коштів з ра-^\пі,ш бюджету на рахунки головних розпорядників коштів. Перерахування коштів здійснюється тільки при наявності їх на іму рахунку в даний момент.

Підставою для перерахування коштів головним розпорядни-

■ затверджені в бюджеті суми видатків. Цей метод застосову-

і м Україні в частині фінансування витрат місцевих бюджетів, .і і І ііипня 1993 року і при здійсненні витрат з Державного бю-

І імпі порядок бюджетного фінансування був введений відпо-

ю і о Указу Президента України № 219/93 від 18 червня

рику „Про порядок виконання Державного бюджету Украї-

Цля цього у Національному банку України Міністерству фі-

иі для концентрації бюджетних коштів і проведення видатків


був відкритий рахунок „Кошти Державного бюджету України1 і цього рахунку фінансування видатків здійснювалося у меж;і явних фінансових ресурсів у Державному бюджеті України.

Для фінансування підприємств, установ та організацій Гхо джетної сфери були відкриті окремі поточні бюджетні рахунки для операцій з бюджетними коштами.

Для покриття тимчасових касових розривів Міністерство ф| нансів України на договірних засадах могло отримувати у Націо нальному банку України внутрішньорічний кредит у розмірі цо 10 відсотків від обсягу видатків Державного бюджету України ні відповідний рік. Національний банк України щоденно надай

Міністерству фінансів України інформацію про залишки ко і

на єдиному рахунку „Кошти Державного бюджету України", а 11 кож щомісячні та річні звіти про доходи Державного бюл України за підрозділами бюджетної класифікації.

Таким чином, починаючи з 1 липня 1993 року в Україні сі пі застосовуватися єдиний метод здійснення видатків - шляхом п, рерахування коштів з рахунків бюджету на рахунки розпоряд ників бюджетних коштів.

З утворенням Державного казначейства України наїїрпк

1995 року функція обслуговування Державного бюджету за дохо дами та видатками перейшла до органів Державного казначейс і ви З метою створення умов для більш ефективного управління коштами державного бюджету був здійснений поетапний перехі і органів Державного казначейства на єдиний казначейський р нок у Національному банку. Для цього відповідно до Постанови

Кабінету Міністрів України та Національного банку Укрі

№ 1721 від 15 вересня 1999 року була створена внутрішня плаї іж на система Державного казначейства.

Державне казначейство України Наказом № 3 від 22 січня 2001 року затвердило „Порядок касового виконання держаними і бюджету за видатками".

За умови функціонування внутрішньої платіжної системи новий порядок касового виконання Державного бюджету за ви 1.1 тками був затверджений Наказом Державного казначейства Укріїни № 140 від 10 серпня 2001 року.

З метою приведення у відповідність до Бюджетного коді України, інших нормативно-правових актів, що регулюю 11. бюджетні відносини та регламентують виконання держанікчо


нджеіу за видатками, а також для вдосконалення процедур

і ті. ік-іімя видатків Державного бюджету України Державним

пачейством України розроблено Порядок обслуговування

іншого бюджету за видатками, який затверджено наказом

.міного казначейства України від 25 травня 2004 року № 89

і її п Порядок). Зазначений Порядок у повному обсязі

■ і 111 її > і іа; іжений з 01 січня 2005 року. Накази Державного казна-

на № 3 „Про затвердження Порядку касового виконання

.піною бюджету за видаками" та № 140 "Про затвердження Порядку виконання державною бюджету за видатками за умови ікціоііування внутрішньої пл тіжної системи" втратили чинність. І (ей Порядок регламенту» з урахуванням вимог Бюджетного ксу: організацію взаємовідносин між органами Державного каз-

п її <а, розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів;

розподіл обов'язків та відповідальності між ними в процесі і .мі.шия Державного бюджету України за видатками.

Для якісного та безперебійного обслуговування органами

- іппого казначейства розпорядників коштів здійснюється фо-

• ,и їїиїм єдиної бази даних мережі розпорядників бюджетних




Переглядів: 376

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація видатків бюджету | І ПІІІІ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.