Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ І

НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ЇХ ПОВНОВАЖЕННЯ

Стаття 9. Здобуття дошкільної освіти

1.Громадяни України незалежно від раси, кольору шкіри, полі­
тичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціаль­
ного походження, майнового стану, місця проживання, мовних або ін­
ших ознак мають рівні права на здобуття дошкільної освіти у до­
шкільних навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів
і форми власності, а також у сім'ї.

2. Здобуття дошкільної освіти в дошкільних навчальних закладах
незалежно від підпорядкування, типів і форми власності має забезпе­
чити виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

3. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні
на законних підставах, здобувають дошкільну освіту в порядку, вста­
новленому для громадян України.

4. Відповідальність за здобуття дітьми дошкільної освіти покладаєть­
ся на їхніх батьків, а дітьми, позбавленими батьківського піклування, —
на осіб, які їх замінюють, та на навчальні заклади, де вони утримуються.

5. Дитина може здобувати дошкільну освіту за бажанням батьків
або осіб, які їх замінюють:

 

• у дошкільних навчальних закладах незалежно від підпорядуван-
ня, типів і форм власності;

• у сім'ї;

• за допомогою фізичних осіб з високими моральними якостями,
які мають відповідну вищу педагогічну освіту, ліцензію на право на­
дання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти та фізичний стан
здоров'я яких дозволяє виконувати обов'язки педагога.

Стаття 10. Мова (мови) у дошкільній освітіМова (мови) у дошкільній освіті визначається відповідно до Кон­ституції України і законів про мови.

 

Стаття //. Дошкільний навчальний заклад та його повноваження

1.Дошкільний навчальний заклад — навчальний заклад, що за­
безпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її
фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та го­
товність продовжувати освіту.

2. Дошкільний навчальний заклад:

 

• задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті
дошкільної освіти;

• забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базо­
вого компонента дошкільної освіти;

• створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та
навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміц­
нення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпе­
чує їх дотримання;

• формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу
життя, норми безпечної поведінки;

• сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психо­
логічному і фізичному розвитку дітей;

• здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з сім'єю;

• є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та
фізіологічних знань про дітей дошкільного віку;

• додержується фінансової дисципліни, зберігає матеріально-тех­
нічну базу;

• здійснює інші повноваження відповідно до статуту дошкільного
навчального закладу.

 

3. Дошкільний навчальний заклад, заснований на приватній формі
власності, здійснює свою діяльність за наявності ліцензії на право на­
дання освітніх послуг у сфері дошкільної освіти, виданої у встановле­
ному законодавством України порядку.

4. Режим роботи дошкільного навчального закладу незалежно від
підпорядкування, типу і форми власності, тривалість перебування в ньо­
му дітей встановлюються його засновником (власником) відповідно до
законодавства України за погодженням з відповідними органами управ­
ління освітою та відповідними органами управління охорони здоров'я.

За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, у дошкільному навчальному закладі може встановлюватися гнучкий режим роботи, який передбачає організацію різнотривалого цілодобового перебуван­ня дітей, а також чергової групи у вихідні, неробочі та святкові дні.

5. Дошкільний навчальний заклад, що здійснює інноваційну діяль­
ність, може мати статус експериментального. Такий статус надається
йому згідно з Положенням про порядок здійснення інноваційної

освітньої діяльності, затвердженим спеціально уповноваженим цен­тральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки. Статус експериментального не змінює підпорядкування, тип і форму влас­ності дошкільного навчального закладу.

6. У дошкільному навчальному закладі незалежно від підпорядку­вання, типу і форми власності не допускаються створення і діяльність організаційних структур політичних партій та релігійних організацій.

ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ОХОРОНУ ДИТИНСТВА» (Прийнятий 26 квітня 2001 р.)

Цей Закон визначає охорону дитинства в Україні як стратегічний за­гальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації прав ди­тини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток встановлює основні засади державної політики у цій сфері.


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  3. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  4. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  5. Б – розділення гелю на дві фази
  6. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  7. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  8. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  9. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  10. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  11. ВИКОРИСТАННЯ ОПЕРАТИВНИМИ ПІДРОЗДІЛАМИ ЗНАНЬ ПРО КОНФЛІКТИ В ЗЛОЧИННОМУ СЕРЕДОВИЩІ
  12. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ЇЇ РЕСУРСНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ. ПЛАНУВАННЯ ВИТРАТ ПІДРОЗДІЛІВ ПІДПРИЄМСТВА.




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 5. Система дошкільної освіти | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.