Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Привітання.

(див. урок 95).
Warming up

Клас хором повторює вітальний вірш «The Lesson Has Begun» Потім один-двоє учнів розповідають вірш самостійно.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll continue speaking about summer holidays. We'll discuss the ways of spending the holidays and what choice we can have. I hope you'll know more about ways of planning your holidays.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «One Thing at a Time» (див. урок 97).

Клас разом із учителем хором повторює вірш, один-двоє учнів розповідають його самостійно.

2) Гра «Hide-and-Seek».

І. Greeting Aim

Учні отримують картки для роботи в парах (HOx), не показуючи їх один одному. Далі грають за принципом «Морського бою»: по черзі називають літери та циф­ри. Якщо на їх перехресті стоїть слово, учень його читає, а партнер має сказати,

яке дієслово (do/make) з ним вживається. Якщо він відповів правильно, то пише це словосполучення у своїй картці, якщо помилився, ставить хрестик на знак по­разки. Необхідно знайти всі 8 слів. Пара, яка першою впоралася із завданням, записує утворені словосполучення на дошці. Учитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання. Т: Find the word and add do or make.

НО^ PUPIL A:

  A B C D
  (do) shopping    
      (make) a note
(make) dinner      
      (do) athletics
    (do) harm  
(make) a noise      
  (make) a mistake    
    (do) Maths  

 

 

PUPIL B:

  A B C D
    (make) a bed  
  (do) karate    
      (make) a list
(make) money      
  (make) a decision    
    (make) a choice  
(do) exercises      
  (do) wrong    

 

Наприклад: P^ A4. P2: Money. Px: Make money. C3. P2: No word. B1. P^: Shopping. P2: Do shopping. D5. P^: No word.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 2 (с. 89).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи. Учитель контролює правильність відповідей, виправляє помилки у випадку їх наявності.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 144).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель читає слова в рамочці на с. 145 підручника, клас хором повторює. Учитель пояснює їхнє значення англійською, учні перекладають рідною мовою.

б) Бесіда з учнями.

T: Where do you prefer to spend your summer holidays? Do you like to visit new places during the holidays? Where do you get the information about new places? Do you like to buy the souvenirs?

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст по 2—3 речення. Учитель контролює правильність вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 2 (с. 144).

Учні ланцюжком читають речення вправи і визначають, чи відповідають вони змісту тексту.

б) Впр. 3 (с. 145).

Клас поділяється на дві команди, члени яких по черзі читають речення вправи, доповнюючи їх. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.

3. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 4 (с. 145).

1) Складання словосполучень.

Учні самостійно складають словосполучення з поданих слів протягом 2 хв. Той, хто першим впорається із завданням, читає словосполучення. Учитель перевіряє правильність відповіді.

2) Складання речень.

Учитель пропонує скласти речення з поданими словосполученнями за 3—4 хв. Троє учнів, які склали найбільше правильних і цікавих речень, є переможцями.

4. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 5 (с. 145).

Учні в парах по черзі ставлять один одному запитання вправи. Після цього двоє- троє учнів розповідають про своїх співрозмовників, використовуючи їхні відповіді. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Робота в парах.

II. check on Homework Reading
Writing
Speaking

Учні отримують картки (НО2) і складають діалоги за їх завданням. По закінчен­ні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель стежить за пра­вильністю граматичної будови речень.


H02:

A. Make up a dialogue.

Your friend has just returned from the vacations. Ask your friend:

— where he/she has been;

— from where he/she knew about this place;

— how he/she enjoyed the time there;

— what souvenirs he/she brought home.

B. Make up a dialogue.

You have just returned from your vacations. Tell your friend:

— where you have been;

— from where you knew about this place;

— how you enjoyed your time there;

— what souvenirs you brought home.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 89), 2, 3 (с. 90), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Гра з м'ячем.

Учні стають навколо вчителя, який кидає м'яч по черзі кожному з них і говорить українською будь-яке слово з вивчених на уроці. Учень повертає м'яч і називає це слово англійською. Якщо хтось не може перекласти слово, його перекладає інший, а цей учень має скласти з ним речення. Учитель слідкує за дотриманням правил гри.

УРОК 99 (5)

Підтема: Поштова скринька.

Мета: Повторити й закріпити лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Поглиблювати знання учнів про види відпочинку. Тренувати учнів у письмі. Виховувати культуру спілкування. Обладнання: Підручник, робочий зошит, набори карток для роботи у групах (НО1), картки для самостійної роботи (НО2).

$ Хід УРОКУ

I. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Двоє-троє учнів по черзі розповідають свої улюблені вітальні вірші з вивчених ра­ніше. Клас підхоплює.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll read the letters of the children from another countries about their ways of spending summer holidays. We are going to discuss these letters and decide what type of holidays you would like to have.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Packing Suitcase».

Aim Warming up

Клас поділяється на групи по 4 особи. Кожна група отримує по два набори карток (HOj): № 1 та № 2. Один із учнів роздає картки з набору № 1 порівну всім членам групи, а набір № 2 кладе стовпчиком посередині столу текстом донизу. Учні не показують картки один одному. Один із них бере верхню картку з набору № 2, а решта по черзі запитують Will you give me...? Якщо в учня на картці зображена названа річ, він її віддає, якщо ні — каже: «Sorry». Той, хто отримав картку, бере наступну і відповідає на запитання друзів. Перемагає учень, який швидше збере необхідні картки. По закінченні гри переможець з кожної групи розповідає класу, які речі він зібрав у свою валізу. Наприклад: Pupil 2 has a picture with a map.


Will you give me a camera? Sorry.

Will you give me a guitar? Sorry.

Pi P P P P P
2'
2'
2'

Will you give me a map? Here you are.


 

 


HO.

Т: Ask your friends and collect the things.

№ 1

Л


You are fond of swimming and you need a swimming suit.

You are fond of camping and you need a tent.

You are fond of reading and you need a book.

You are fond of singing and you need a guitar.

You are fond of making photos and you need a camera.

You are fond of climbing and you need a map.

You are fond of boating and you need a boat.

You are fond of going to the mountains and you need a sleeping bag.

You are fond of cycling and you need a bike.

You are fond of listening to music and you need a radio.

You are fond of fishing and you need a fishing rod.

You are fond of writing letters and you need a pen.

You are fond of getting sunburn and you need sunglasses.

You are fond of playing football and you need a ball.

You are fond of playing tennis and you need a tennis racket.

You are fond of travelling and you need a compass.


camera
bike
sunglasses

№ 2


 

swimming suit


 

 


boat

tent
radio
ball

 

 


fishing rod

book
map
tennis racket

 

 


sleeping bag

guitar
pen
compass

 

 


ОСНОВНА частина УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 89).

Один із учнів читає вибраний текст вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 90).

Дві-три пари учнів інсценують діалог, який вони склали.

3) РЗ, впр. 3 (с. 90).

Двоє-троє учнів читають по черзі свої міні-твори. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 146).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель читає слова в рамочці на с. 146 підручника, клас хором повторює. Учитель пояснює їхнє значення англійською, учні перекладають рідною мовою.

б) Бесіда з учнями.

T: Have you ever thought about some unusual type of the holiday activity? What unusu­al type of the holiday activity would you like to try? Have you ever tried mounting biking or underwater photography or scuba diving? Would you like to try? Why? Why not?

2) Reading. Етап читання. а) Вибіркове читання.

ІІ. check on Homework
Reading

Учні отримують картки (НО2) і мовчки читають текст, заповнюючи таблицю. По закінченні роботи три учні по черзі читають інформацію з картки. Учитель та решта класу стежать за правильністю виконання завдання.


Read the text and write down the information.
Name Place of spending holidays Activity to enjoy
     
     
     

 

б) Учні ланцюжком читають по 2 речення тексту.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 2 (с. 146).

Учні ланцюжком читають речення вправи й обирають варіант для доповнення.

б) Бесіда з учнями.

T: Where does Peter Roberts spend summer? What did he do last holiday? What did he take with him? What didn't he like while travelling? Where did Freda Lee spend her holidays? What places did she visit? What did she like? Where does Karla Kuski- na prefer to spend her holidays? What can she do there?

Speaking3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 3 (с. 147).

а) Учні в парах складають міні-діалоги за поданим прикладом. Час роботи — 2—3 хв. По закінченні підготовки дві-три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

б) Гра «Swap Your Place».

Один із учнів загадує, що він збирається робити, спираючись на малюнки, подані

до вправи. Решта намагаються відгадати, ланцюжком ставлячи загальні запитання.

Учень, який відгадав вид діяльності, загадує наступний. Наприклад:

P2: Will you go boating?

Px: No, I won't.

P3: Will you go cycling?

Px: No, I won't.

P4: Will you go swimming?

Px: Yes, I will.

2) Впр. 4 (с. 147).

Учні в парах складають міні-діалоги за поданим прикладом вправи. Час роботи — 2—3 хв. По закінченні дві-три пари інсценують діалоги перед класом.

Writing4. Розвиток навичок писемного мовлення. Впр. 5 (с. 147).

Учні самостійно виконують завдання вправи. Перші троє учнів, що впоралися із завданням, читають свої плани. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 91), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

H02:

T: We've known a lot of new things today. Have you already chosen an activity for summer holidays? What type of unusual activity would you like to try? Why?

УРОК 100 (6)

Підтема: Невідома Австралія.

Мета: Відпрацювати лексичний матеріал теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Поглиблювати знання про історію і культуру Австралії. Навчати учнів аудіюванню.

Продовжувати формувати комунікативні навички учнів. Тренувати учнів у написанні міні-творів. Удосконалювати техніку читання. Розвивати в учнів слухову та зорову диференціацію. Виховувати інтерес до історії інших народів. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в групах (НО2),

для роботи в парах (НО3), аудіозапис тексту для аудіювання, аудіозапис вірша «Summer Holidays».

$ ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Один-двоє учнів розповідають 2—3 вітальні вірші, клас підхоплює.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll listen to the tape about the history and life in Australia. You'll know about popular attractions and the animal world of this unusual country. At the end of the lesson we'll learn a new poem about summer holidays.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учні отримують набір карток (НОх) і самостійно складають текст з окремих частин. Той, хто першим впорався із завданням, читає текст вголос. Учитель та решта класу перевіряють правильність відповіді.

Т: Put the parts of the text in the correct order to make a story.

Ho

] Two friends were camping together.

] Their names were Jim and Tim.

] Tim was very lazy.

] The first evening of their holiday Jim gave Tim money and said, «Buy some

meat for supper, please».

] «I'm too tired», Tim answered.

] So Jim went to buy meat.

] When he came back, he gave the meat to Tim and asked him to cook it.

] But Tim said, «I'm not good at cooking».

] So Jim cooked the meat.

] While Jim was cooking, he asked Tim to cut the bread.

] Tim answered, «I don't want to».


] Then Jim asked Tim to bring some water.

] «I don't want to get my clothes wet», answered Tim.

] When the meal was ready, Jim said to Tim, «Let's have supper».

] «I'm coming», said Tim.

іі. check on Homework
Listening

] «I don't like saying 'No' all the time».

основна частина уроку

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 91). Один із учнів пише на дошці знайдені слова. Учні звіряються з дошкою.

2) РЗ, впр. 2 (с. 91).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали. Учитель стежить за правиль­ністю відповідей, виправляючи помилки у випадку їх наявності.

2. Аудіювання.

Comprehension 1) Етап підготовки до аудіювання.

а) Ознайомлення з новою лексикою. Впр. 1a (с. 148).

Учитель читає слова, подані у вправі, клас хором повторює. Учитель пояснює їх­нє значення, учні перекладають рідною мовою. Після цього необхідно скласти усно якомога більше речень за 1 хв, використовуючи малюнок до вправи. Пере­магає той, хто складе найбільше граматично правильних речень. Учитель разом із класом контролює правильність виконання завдання.

б) Впр. 1b (с. 148).

Учитель пропонує учням пригадати інформацію про Австралію. За кожний пра­вильний факт надається один бал. Перемагає учень, який отримає більше балів.

2) Аудіювання.

Учні двічі прослуховують аудіозапис тексту.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Впр. 1c (с. 148).

Клас поділяється на дві команди, члени яких по черзі читають запитання вправи і відповідають на них. За кожну правильну відповідь надається один бал. Пере­магає команда, яка отримає більше балів.

б) Впр. 2 (с. 148).

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

Reading3. Подання тексту для читання. Впр. 4 (с. 149).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Гра «Guess the Word».

Учитель розкладає на столі смужки паперу (НО2) з написаними на них речення­ми текстом донизу. Один із учнів виходить до дошки, бере одну з карток і читає тлумачення слова. Решта мають відгадати це слово. Той, хто відгадав першим, бере наступну картку. Учитель стежить за дотриманням правил гри. Т: Guess the words.

They can keep your memories of the beautiful sea world. (Underwater photos)

К

In this place you can see unusual animals and birds from all over the world. (Zoo)

You can sleep in it during the trip to the mountains or near the sea. (Tent)

If this is your hobby, you can stay under the water for a long time. (Scuba diving)

If it is your hobby, you can ride a bike and you love mountains. (Mountain biking)

2) Reading. Етап читання.

а) Учні самостійно читають текст, доповнюючи його.

б) Учні читають текст ланцюжком. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда з учнями.

T: Where is Liz now? Where did she go yesterday? How did she like it? What is she doing today? Where is she going tomorrow?


Читайте також:

  1. Привітання.




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Подання тексту для читання (с. 163). | Розвиток умінь мовлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.