Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Подання тексту для читання (с. 163).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

а) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель записує на дошці слова: mammoth, dodo, quaggas, robin, extinct, male, fe­male, scientist, читає їх і перекладає рідною мовою, а учні хором повторюють.

б) Бесіда з учнями.

T: You have already known some reasons why the animals are in danger. Can you name these reasons? How can we help the animals which are in danger? How can peo­ple save the animals which are extinct?

2) Reading. Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст по 2 речення. Учитель стежить за правильністю вимови слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Гра «Correct the Sentence».

Клас поділяється на дві команди. Учитель читає речення, а члени команд по чер­зі мають виправити помилки у них. За кожне правильно виправлене речення на­дається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. T: Dodos are in danger nowadays. We must help the animals to become extinct. Some animals are in danger, because they hunt people. People kill crocodiles because they don't like their skin. People catch some animals and sell their pets. Scientists move animals from the National Parks. There were only forty male black robins and one female.

When the black robin laid eggs, the scientists gave her the eggs of other birds. Now there are more than sixteen black robins in the world.

б) Гра «A Good Question».

Reading
но

Учитель розкладає на столі два набори смужок паперу (НО2) з питальними словами текстом донизу. Члени команд по черзі підходять до столу, беруть по одній картці і складають запитання до тексту з указаним на ній питальним словом. Команда суперників має відповісти на запитання. За кожне правильно складене запитання і відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання. Т: Make up questions using these words. V3


 

 


where
why
how

how many


 

 


when
what
who

whom


 

 


Наприклад:

P1: «What». What did the scientists do to save black robins?

P2: They gave the eggs of the black robin to another birds and the black robin laid more eggs. «Where». Where do the scientists move the animals which are in danger? P3: They move the animals to the National Parks. «Why». Why do people kill some animals?


Writing3. Розвиток навичок писемного мовлення.

Робота з картками.

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО3) і складають речення з по­даних слів. Час роботи — 3—4 хв. Той, хто першим впорається із завданням, читає речення. Учитель разом із класом перевіряє правильність граматичної бу­дови речень.

HO,

Make up sentences from the words. 1) extinct/animals/nowadays/Some/are.

2) hunt/because/some/nice/their/People/of/animals/skins.

3) to/destroy/animals/live/People/forests/place/have/the/and/no.

4) parks/safe/in/Animals/the/are.

5) robin/have/Scientists/saved/black.

6) can/the/to/You/animals/save/help.

Speaking4. Розвиток умінь мовлення.

Переказ тексту.

Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення з опорою на речення картки (НО3) як на план. Потім троє-четверо учнів переказують текст повністю самостійно перед класом. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 86), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: What extinct animals do you know?

Do you know any National Parks?

Have you ever been to any National Park?

Do you know any other animals which were saved by people?


УРОК 94. КОНТРОЛЬНИЙ

Підтема: Захисти свою планету. Контрольна робота.

Мета: Перевірити рівень мовної та мовленнєвої компетенції учнів за темою. Обладнання: Підручник, робочий зошит, зошит для тематичного оцінювання, Test 8.

$ ХІД УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Учні хором розповідають 1—2 вітальні вірші з вивчених раніше.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll write the test to check up your skills on the topic «Save Our Planet».

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 86).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 86).

I. Greeting Aim Check on Homework

Учні ланцюжком читають запитання, які вони склали. Учитель слідкує за пра­вильністю відповідей.


 

 


ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Інструкції щодо виконання контрольної роботи та її оцінювання за 12-бальною шкалою.

Т: Контрольна робота складається з чотирьох завдань. За кожне правильно виконане завдання ви отримуєте три бали.

Test Summarizing

2. Виконання контрольної роботи. Тест 8.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 3 (с. 86), письмово.

2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями.

іі. Instructions

T: Did you do all the tasks of the test? What weren't you able to do? What task was the most difficult for you? Do you have any questions?


тема: назустріч літнім канікулам unit 9. hello, summer holidays!


 

 


УРОК 95 (1)

Підтема: Плани щодо літніх канікул.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою. Навчати учнів діалогічного мовлення. Тренувати учнів в аудіюванні. Удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні здібності учнів. Сприяти розвиткові пам'яті і мовної здогадки. Виховувати в учнів сумлінне ставлення до виконання своїх обов'язків. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), для роботи в парах (НО2).

$ ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Вивчення вірша «The Lesson Has Begun».

Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає вірш, учні уважно слу­хають і заповнюють пропуски. По закінченні роботи один із учнів записує вставле­ні слова на дошці, учитель разом із класом перевіряє правильність написання слів. Потім усі хором читають вірш і двоє-троє учнів читають його самостійно.

THE LESSON HAS BEGUN

Good morning, everyone! It's time to have some fun, And we have come today To write and read and play. The day is warm and bright, Our class is very light. Be ready, everyone! The lesson has begun.

HO,

 

Закінчення завдання

 

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we are going to speak about the most pleasant topic, about summer holidays. We are going to read the dialogue and discuss your last and your future summer holidays.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «My Best Holidays».

іі.

Клас поділяється на дві групи, кожна з яких обирає лідера. Члени груп по черзі підходять до свого лідера і пошепки повідомляють йому найкращий спогад про свої останні літні канікули. Після цього лідер має розповісти класу про найкращі кані­кули, переказавши спогади всіх учнів зі своєї групи та додавши одне речення від себе. Виграє команда, чия розповідь буде логічна, цікава і матиме граматично пра­вильно побудовані речення. Учитель визначає найкращу розповідь.

основна частина уроку


 

 


1. Перевірка домашнього завдання.РЗ, впр. 3 (с. 86).

Двоє-троє учнів читають правила, які вони склали. Учитель контролює правильність вимови слів.

2. Подання діалогу для читання.

Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Впр. 1 (с. 140).

а) Ознайомлення з новою лексикою.

Учитель читає слова в рамочці на с. 140, клас хором повторює. Учитель пояснює значення незнайомих слів, учні перекладають їх рідною мовою.

б) Бесіда за фотографією до вправи.

T: Whom do you see in the photo on page 140? What are the children doing? What are they talking about? How does the girl look like? Does she look happy or upset? Why do you think so?

Reading. Етап читання.

Четверо учнів читають діалог за ролями. Учитель контролює правильність вимови слів.

Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу. а) Гра «True/False».

Клас поділяється на дві групи. Учитель читає речення, а члени груп по черзі

говорять, чи відповідають вони змісту діалогу. За кожну правильну відповідь

надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.

T: Chris is leaving the next day.

Chris will be on holidays for one week.

check on Homework Reading

Parents are taking Chris to Spain.


Chris's father has work in Spain.

Chris can't help to prepare the newspaper.

The children will meet in September.

The children asked Chris to write a letter to them.

б) Впр. 2 (с. 140).

Учні ланцюжком читають запитання вправи та відповідають на них. Учитель стежить за правильністю будови речень.

Speaking3. Розвиток умінь мовлення.

1) Гра «Snowball Game».

Учні ланцюжком говорять, що Кріс буде робити в Іспанії під час канікул. Необ­хідно повторити заняття, які назвали попередні учні, і додати своє. Той, хто щось пропускає, вибуває з гри. Перемагає останній учень, що залишиться. Учитель контролює правильність виконання завдання. Наприклад:

P^: Chris will swim in the sea.

P2: Chris will swim in the sea, and get a sunburn.

P3: Chris will swim in the sea, get a sunburn, and play volleyball.

P4: Chris will swim in the sea, get a sunburn, play volleyball, and make photos.

2) Впр. 3 (с. 140).

Учні у парах ставлять один одному запитання вправи. По закінченні роботи троє- четверо учнів розповідають про плани своїх співрозмовників щодо літа.

3) Робота з картками.

Н02:

Учні отримують картки (НО2) і в парах складають діалоги. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність виконання завдання.

A. Make up a dialogue.

Ask your friend about his/her holidays last summer:

— what places he/she visited;

— with whom he/she went there;

— if he/she liked the holidays and why.

B. Make up a dialogue.

Ask your friend about his/her holidays last summer:

— where he/she went;

— what means of transport he/she used;

— what he/she did during the trip.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 87), 3 (с. 88), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: The summer is coming. You have already thought about your future holidays. How would you like to spend your best holidays? Where would you like to go? What would you like to do?

УРОК 96 (2)

Підтема: Спогади про літо.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми.

Сприяти розвиткові комунікативних здібностей.

Повторити граматичний матеріал: вживання минулого неозначеного та теперішнього доконаного часів.

I.

Навчати учнів ставити спеціальні запитання. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у діалогічному мовленні. Виховувати культуру поведінки у громадських місцях. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), (НО3), для самостійної роботи (НО2), для роботи у парах (НО4).

$ Хід УРОКУ

підготовка до сприйняття іншомовного МОВЛЕННЯ


 

 


1. Привітання.

Повторення вірша «The Lesson Has Begun» (див. урок 95).

Клас хором розповідає вірш разом із учителем. Потім двоє-троє учнів по черзі роз­повідають вірш самостійно.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll continue speaking about summer holidays and we'll speak more about your last summer holidays. We'll speak of different types of rest and about your likes and dislikes during the rest.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «Find the Partner».

Greeting Aim Warming up

Учні отримують картки (НОх). Необхідно, пересуваючись класом і ставлячи запитан­ня один одному, знайти партнера. Перемагають три пари, які першими об'єднаються. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

HO,

Т: Find your partner. _

A


 

 


You like going camping. Find out who can put up the tent.

You like swimming. Find out who likes surfing.

You like going boating. Find out who can swim and dive very well.

You like getting a sunburn. Find out who doesn't like going to the Kid's Camp.

You like going to

the mountains. Find out who can make a campfire.

You always go to the sports camp. Find out who likes playing basketball.

You like visiting foreign countries. Find out who can make good photos.

You like climbing in the mountains. Find out who can cook meals on the fire.


Закінчення завдання
You can put up the tent. Find out who likes going camping. You can swim and dive very well. Find out who likes going boating. You can make a campfire. Find out who likes going to the mountains. You can make good photos. Find out who likes visiting foreign countries.
You like surfing. Find out who likes swimming. You don't like going to the Kid's Camp. Find out who likes getting a sunburn. You like playing volleyball. Find out who always goes to the sports camp. You can cook meals on the fire. Find out who likes climbing in the mountains.

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 87).

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали до малюнків вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 87).

Дві-три пари учнів інсценують доповнений діалог.

3) РЗ, впр. 3 (с. 88).

Один-двоє учнів читають речення вправи. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково.

2. Подання діалогу для читання. Впр. 4 (с. 141).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. а) Робота з картками.

HO

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і складають словосполучення з поданих слів. Той, хто першим впорався із завданням, читає словосполучення вголос. Учитель та решта класу стежать за правильністю виконання завдання.

Match the words.
to get goodbye
to cook the tent
to go a sunburn
to say meals
to put up a campfire
to make camping

 

б) Гра «High Speed».

II. Check on Homework
Reading

Учитель пропонує учням скласти і записати речення зі словосполученнями з карт­ки (НО2) за 1—2 хв. По закінченні роботи троє-четверо учнів, які написали най­більше речень, читають їх перед класом. За кожне правильно складене речення надається один бал. Перемагає той, хто отримає більше балів.


2) Reading. Етап читання.

Троє учнів читають діалог за ролями. Учитель стежить за правильною вимовою слів.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту діалогу.

а) Впр. 5 (с. 141).

Учні ланцюжком читають речення вправи, погоджуючись з ними чи ні.

б) Гра «A Good Question».

но

Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає на столі два набори смужок паперу (НО3) з питальними словами who, what, where, when, why, how текстом донизу. Члени команд по черзі підходять до свого столу, беруть картку і складають запитання із написаним на ній словом. Команда суперників має відповісти на нього. За кожне правильно складене запитання та за кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Наприклад: Т: Make up questions. Use these words.

who where why
what when how

 

Px: «What». What did you do at the seaside?

P2: We swam and played outside every day. «Where». Where did you sleep in the moun­tains?

P3: We slept in the sleeping bags in the tent. «Why». Why did you sleep badly? Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 6 (с. 141). Робота в парах.

Учні по черзі ставлять один одному запитання, подані у вправі. По закінченні роботи двоє-троє учнів розповідають про своїх співрозмовників, використовуючи їхні відповіді.

2) Робота з картками.

H°4:

Учні в парах складають діалоги за завданням карток (НО4). По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.

A. Make up a dialogue.

You like to go to the seaside in summer. Your friend likes going camping. You:

— invite your friend to spend his/her summer holidays at the seaside with you;

— tell your friend why you enjoy this type of spending holidays;

— ask your friend about his/her plans for holidays;

— tell your friend why you don't like going camping.

B. Make up a dialogue.

You like going camping. Your friend likes going to the seaside. You:

— invite your friend to spend his/her summer holidays with you;

— tell your friend why you enjoy this type of spending holidays;

— ask your friend about his/her plans for holidays;

— tell your friend why you don't like going to the seaside.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 88), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: What type of rest do you prefer? Do you like to go to the Kid's Camp? Why do you prefer to go to the seaside? Why do you enjoy going camping? Have you ever tried to change your way of spending holidays? What was the result?

УРОК 97 (3)

Підтема: Що ми збираємось робити? Мета: Відпрацювати лексику теми.

Повторити правила вживання майбутнього неозначеного часу. Навчати учнів вживати структуру to be going to в усному та писемному мовленні. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів в аудіюванні. Практикувати учнів у письмі. Виховувати повагу та доброзичливість до людей. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО), м'яч.

$ Хід УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Учні хором повторюють вірш «The Lesson Has Begun» (див. урок 95). Потім двоє- троє учнів розповідають його самостійно по черзі.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we'll revise some grammar: The Future Indefinite Tense. We'll also learn the difference in using verbs do and make. And as usually, we'll do a lot of different ex­ercises.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Учитель роздає картки для самостійної роботи і двічі читає вірш. Учні уважно слухають, вибираючи на картках правильне слово для доповнення. По закінченні роботи один із учнів виписує на дошці вибрані слова, а вчитель та решта класу перевіряють правильність виконання завдання. Потім усі разом із учителем читають вірш хором, двоє-троє учнів декламують його по черзі самостійно.




 

 


ONE THING AT A TIME Work while you work, Play while you play. That is the way To be happy and gay. All that you do Do with your might, Things done by halves Are never done right. One thing at a time, And that done well, Is a very good rule As many can tell.

HO:

By Edith Segal

Listen to the poem and choose the right word.

ONE THING AT A TIME Work while you walk/work, Play while you play/pay. That is the may/way To be happy and gay/bay. All what/that you do Do with your fight/might, Things done by/buy halves Are never done white/right. One thing at a time, And that done well/will, Is a very good rule/ruler As many/money can tell.

Check on Homework Grammar and Vocabulary Practice

By Edith Segal

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 88).

Двоє-троє учнів читають речення, які вони склали.

2) РЗ, впр. 2 (с. 88).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.

2. Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.

1) Вживання майбутнього неозначеного часу. а) Бесіда з учнями. На дошці записано речення: We play in the yard every day.


We played in the yard yesterday. We'll play in the yard tomorrow.

Учитель пропонує учням назвати речення в майбутньому часі та визначити його допоміжне дієслово. Потім один із учнів біля дошки пише питальне і заперечне речення у майбутньому часі до цього речення. Клас разом із учителем пригадує правила вживання майбутнього неозначеного часу.

б) Гра «Swap Your Place».

Один із учнів загадує, що він робитиме на літніх канікулах. Решта класу нама­гаються відгадати, запитуючи його Will you...? Той, хто відгадав, загадує наступ­ним. Наприклад: P2: Will you go to the seaside? Px: No, I won't. P3: Will you go camping? Px: No, I won't.

P4: Will you go to the Kid's Camp? Px: Yes, I will.

в) Впр. 1 (с. 142).

Учні ланцюжком читають речення вправи, доповнюючи їх необхідними формами дієслів. Учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Структура to be going to.

а) Впр. 2 (с. 142).

Учні ланцюжком читають речення вправи з двох стовпчиків паралельно і пере­кладають їх рідною мовою. Учитель коментує і пояснює відмінність у вживанні майбутнього часу та структури to be going to.

б) Впр. 3 (с. 143).

Учитель пропонує учням у парах скласти діалоги за темою «House Chores», вживаючи подані слова у майбутньому неозначеному часі або зі структурою to be going to. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

3) Вживання дієслів do, make.

а) РЗ, впр. 1 (с. 89).

Учні самостійно виконують вправу письмово, потім ланцюжком читають речення. Учитель стежить за правильністю відповідей.

б) Впр. 4 (с. 143).

Учні ланцюжком читають словосполучення та перекладають їх рідною мовою. Якщо необхідно, учитель їх коментує.

в) Впр. 5 (с. 143).

Клас поділяється на дві команди, члени яких ланцюжком виходять до дошки та записують речення вправи, вставляючи необхідне дієслово: перша команда пра­цює над першим стовпчиком, друга — над другим. За кожне правильно записане речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учи­тель стежить за правильністю виконання завдання.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 2 (с. 89), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

T: You have learned a lot of new things today. Let's check if you remember everything perfectly.

Гра «Correct the Mistake».

Учні стають навколо вчителя, який по черзі кидає м'яч кожному з них і називає

речення, вживаючи лексико-граматичний матеріал уроку, з помилкою. Учень має

повернути м'яч і виправити помилку. Наприклад:

Т: I promise, I'm going to phone you.

P^ I promise, I'll phone you.

T: The boys are doing a fire.

P2: The boys are making a fire.

T: He has bought flowers because he will go to the birthday party. P3: He has bought the flowers because he is going to the birthday party.

УРОК 98 (4)

Підтема: Літо вже близько.

Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів із новою лексикою.

Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Продовжувати удосконалювати техніку читання. Тренувати учнів у письмі. Розвивати культуру мовлення. Виховувати в учнів активну життєву позицію. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), (НО2), м'яч.

$ Хід УРОКУ


 

 


підготовка до сприйняття іншомовного мовлення


Читайте також:

  1. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  2. III.4 Форматування тексту.
  3. IV. Подання нового матеріалу
  4. N Уроки класного читання
  5. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  6. Біблія як об'єкт читання і сприйняття в християнстві. Дослідження
  7. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші ознаки популяцій.
  8. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші поведінкові адаптації тварин..
  9. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть найважливіші, на вашу думку, екологічні закони.
  10. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть приклади дії променів на живі організми.
  11. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть складові частини екосистеми.
  12. В процесі читання виділіть маркером або підкресліть специфічні особливості людини.




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевірка домашнього завдання. | Привітання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.