Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В процесі читання виділіть маркером або підкресліть специфічні особливості людини.

Одна із найважливіших галузей екології на сьогоднішній день – охорона оточуючого середовища. Від кого ж ми його мусимо охороняти, хто його так безжалісно нищить, хто призвів до екологічної кризи -- якісь жорстокі інопланетні зайди? – Ні, ми самі. (Екологічна криза– порушення стабільного стану природних систем в результаті дії певного фактора;після припинення дії цього фактора система може повернутися до стабільного стану. Екологічна катастрофавідрізняється від кризи тим, що система руйнується і вже не може повернутись до стабільного стану).

Чому ж так вийшло, що з давніх пір, з того самого моменту, коли сформувався вид Homo sapiens – „Людина розумна”, цей вид почав знищувати довкілля інтенсивніше, ніж будь-який інший вид?

Тому, що це було необхідно для виживання. Людина прийшла в цей світ голою – не маючи ні могутніх ікол, ні пазурів, ні значної м”язової сили. Єдиною перевагою наших предків, завдяки якій вони вижили, був інтелект.

А є такий закон природи: якщо вид досяг успіху в еволюції завдяки певній спеціалізації, то в своєму дальшому розвитку він поглиблює цю спеціалізацію (птахи відрощують все досконаліші крила, риби – плавці і т.д.)..

Наша спеціалізація – інтелект. Завдяки йому наші предки додумались, що, якщо нема власної теплої шкури, треба її з когось здерти і одіти на себе. Якщо нема міцних зубів і пазурів – треба виготовити зброю і т.д. Тобто люди, на відміну від всіх інших видів, почали створювати матеріальну культутру („другу природу”), що стимулювало розвиток інтелекту, а це призводило до ще швидшого розвитку матеріальної культури. Людина створила „другу природу” завдяки інтелекту, і ці два явища взаємно стимулюють одне одного – так, що природа не встигає ліквідовувати небажані наслідки цього стрімкого процесу, а людина не встигає подумати як слід над тим, що вона робить.

КЛЮЧОВІ СЛОВА: екологія, система, екологічна криза.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  3. N Уроки класного читання
  4. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  5. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  6. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  9. Автоматизація виробничих процесів
  10. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  11. АВТОМАТИЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ
  12. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи навчання | ГЛОСАРІЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.