Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ГЛОСАРІЙ

 

Екологія це наука, що вивчає взаємовідносини організмів між собою та з оточуючим середовищем.

Життя – це форма існування органічної матерії, що характеризується здатністю до самоорганізації та самовідтворення за рахунок використання потоків речовини, енергії та інформації.

Система – це сукупність елементів, об”єднаних певними законами взаємодії.

Екологічна криза – порушення стабільного стану природних систем в результаті дії певного фактора; після припинення дії цього фактора система може повернутися до стабільного стану.

Інтелект – (від лат. intellectus – пізнання, розуміння) – розум, здатність до мислення, раціонального пізнання.

 

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ЛЕКЦІЇ 1

1. Знати всі терміни і поняття, виділені жирним шрифтом, переказати їх, не дивлячись в текст (можна своїми словами).

2. Дайте визначення екології.

3.Що таке життя?

3.Що спільного між комп”ютером та живим організмом?

4.Що таке система?

5.Що таке принцип емерджентності?

6. Що таке принцип ієрархічності в організації систем?

7.Які ви знаєте рівні організації живих систем?

8.Назвіть об”єкт, предмет, методи екології

9.Назвіть основне завдання екології.

10.Які ви знаєте причини екологічної кризи?

ПИТАННЯ ДЛЯ АУДИТОРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

1. Як називається наука, що вивчає взаємовідносини організмів між собою та з оточуючим середовищем?

2. Наведіть інші визначення екології.

3. Як називається наука про життя?

4. Як називається сукупність елементів, об”єднаних певними законами взаємодії?

5. Що є метою існування системи?

6. Як називається принцип організації систем, при якому існує супідрядність, підлягання, підвладність нижчих рівнів організації вищим?

7. Що таке принцип емерджентності?

8. Чим відрізняються організмений і популяційний рівні організації живих систем?

9. Як називається найвищий рівень організації живих систем на Землі?

10. Чим відрізняються експеримент від спостереження?

11. Які бувають моделі?

12. Яким є основне завдання екології?

13. Чим відрізняється екологічна криза від екологічної катастрофи?

14. Від кого ми захищаємо навколишнє середовище?

15. Які основні причини екологічної кризи?

 


Читайте також:

  1. ISO 14050 «Глосарій».
  2. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  3. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  4. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  5. Глосарій
  6. Глосарій
  7. ГЛОСАРІЙ
  8. Глосарій
  9. Глосарій
  10. Глосарій
  11. Глосарій
  12. Глосарій




Переглядів: 444

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В процесі читання виділіть маркером або підкресліть специфічні особливості людини. | ТЕМИ РЕФЕРАТІВ ДО ЛЕКЦІЇ 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.