МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета й завдання економічного аналізу. Основні його категоріїМета економічного аналізу - сприяння виконанню планів підприємств і їх підрозділів, а також інших господарських формувань, сприяння дальшому розвитку і поліпшенню економічної роботи завдяки підготовці проектів оптимальних управлінських рішень. Основними завданнями економічного аналізу є: 1. об'єктивна оцінка роботи підприємства і його підрозділів через порівняння результатів з витратами; 2. виявлення впливу відповідних факторів на показники, які аналізуються, і вивчення причинних зв'язків; 3. пошук наявних резервів підвищення ефективності виробництва; 4. опрацювання конкретних заходів щодо використання виявлених резервів та здійснення контролю за їх виконанням; 5. узагальнення результатів аналізу для прийняття раціональних управлінських рішень. Ці основні завдання економічного аналізу забезпечують за їх комплексного вирішення досягнення кінцевих результатів - виконання планів, поліпшення й удосконалення економічної роботи і відповідно дальшого розвитку підприємств. Проте ними не вичерпується весь склад завдань аналізу. Можна назвати ще й такі: - оцінка реальності, напруженості та оптимальності планів і обґрунтованості норм споживання ресурсів; - виявлення забезпеченості підприємства матеріальними, трудовими та фінансовими ресурсами; - оцінка дійовості поточного контролю на всіх виробничих дільницях, - вивчення новацій і сприяння їхньому поширенню; - дослідження конкурентоспроможності свого підприємства і конюктури ринку. Фактори - це рушійні сили розвитку процесів і явищ, які відбуваються на підприємстві. Причини - умови здійснення окремих явищ, які більш глибоко, ніж фактори, розкривають зміни рівня ресурсів і їхнього складу, а також показників роботи; вони деталізують вплив факторів. Ресурси - сукупність земельного, матеріального і трудового потенціалу підприємства. Резерви - це невикористані можливості підвищення ефективності виробництва за рахунок поліпшення використання ресурсів унаслідок запровадження певних заходів. Пошук резервів потребує впровадження досягнень науково-технічного прогресу, наукової організації праці, організаційно-технічних заходів, активного роздержавлення і приватизації, забезпечення конкурентоспроможності колективів і підприємств. Види резервів: -матеріально-речові запаси, які в даний момент не використовуються, а зберігаються на випадок необхідності, невикористані можливості посилення дії позитивних і нейтралізації негативних факторів з метою збільшення кількості та зниження собівартості продукції. Класифікація системи показників за ознаками: 1) за змістом досліджуваних явищ: - кількісні - якісні 2) за характером відображення: - натуральні - вартісні - трудові 3) за способом виміру: - абсолютні - відносні 4) за ступенем обхвату: - загальні - часткові На результати діяльності підприємств впливають численні та різноманітні фактори. Читайте також:
|
||||||||
|