Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ

                             
                           
                         
                       
                     
                   
                 
               
             
           
         
       
     
   

Визначте ступінь задоволення 5-ти основних потреб, підрахувавши суму балів з 5-ти секцій з наступних питань:

1. Матеріальні потреби (МП) : МП = 4, 8, 13.

2. Потреби у безпеці (ПБ): ПБ = 3, 6, 10.

3. Соціальні потреби (СП): СП = 2, 5, 15.

4. Потреби у визнанні (ПВ): ПВ = 1, 9, 12.

5. Потреби у самоактуалізації (ПС): ПС = 7, 11, 14.

Отриману суму балів по кожній із 5 груп потеб відкладіть на вертикальній осі графіка. З’єднайте точки і ви отримаєте графік задоволення потреб (рис. 9).

Рис. 9. Графік задоволення потреб

Проаналізуйте, як можуть впливати отримані результати на Вашу поведінку, діяльність.

5. Згадайте свої дії та вчинки за останній місяць. Чим Ви керувалися, коли приймали рішення: «Я хочу» чи «Я повинен»? Використовуючи те, що Ви згадали, заповніть наступну таблицю:

«Я роблю, тому що я хочу» «Я роблю, тому що я повинен» «Я роблю, щоб досягти»
1 2 … 10 1 2 … 10 1 2 … 10

Проаналізуйте, яка з зазначених позицій домінує у вашій поведінці? Про що це говорить?

Запишіть три фрази, розпочинаючи кожну з них словами: «Я повинен». Скажіть їх вголос. Тепер змініть слова «Я повинен» на «Я волію», залишаючи без зміни решту фрази. Запишіть ці фрази та скажіть їх вголос. Що змінилося?

Запишіть три фрази, розпочинаючи їх словами: «Я не можу». Замініть слова «Я не можу» на «Я не хочу», залишаючи незмінними інші частини фрази. Запишіть їх та скажіть вголос. Чи відчули Ви різницю?

«Я повинен», «Я не можу», «Я боюсь, що» — заперечують Вашу здатність бути відповідальним. Змінюючи слова, робимо крок до відповідальності за власні думки, дії.

6. Як відомо, для досягнення цілей фірми менеджер повинен стимулювати працю людей. Вкажіть методи стимулювання, які доцільно було б обрати для працівників з такими особливостями мотиваційної сфери:

а) у працівника переважають фізіологічні потреби;

б) у працівника переважають потреби у безпеці;

в) –//– соціальні потреби;

г) –//– потреби у визнанні;

д) –//– потреби у самореалізації.

Чому саме цей вибір, обґрунтуйте.

7. Знання своєї спрямованості допомагає у розумінні власної сутності та сприяє розвитку професійної самосвідомості.

Спрямованість як система ставлення особистості до дійсності проявляється у ставленні до людей (СЛ), до праці (СП); до себе (СС). Для визначення спрямованості використовуємо методику В. Смекайла і М. Кучери.

Інструкція. Вам буде запропонований опитувальник, на кожний пункт якого можливі 3 варіанти відповіді (А; В; С). Для відповідей підготуйте бланк. Із відповідей на кожний пункт виберіть ту, яка Вам здається найбільш вірною. На кожний пункт опитувальника потрібно знайти дві відповіді: «більш за все» (надається першою) і «менш за все». Букву обраного варіанта занотуйте напроти номера запитання у відповідній графі бланку відповідей. Для кожного запитання використовуються дві букви.

Над запитаннями не задумуйтесь надто довго, бо перший вибір, як правило, є найкращим.


Читайте також:

  1. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  2. Бланк документа
  3. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.
  4. Бланк документа, вимоги, що пред’являються до нього
  5. Бланк оцiнки своєї участi в психокорекцiйнiй групi
  6. Бланки, форми і штампи
  7. Вимоги до бланків документів
  8. Вимоги до бланків документів. Оформлювання сторінки
  9. Заява про видачу ліцензії на бланку встановленої форми (згідно з додатком 1 до пункту 1.2.4 Ліцензійних умов провадження туроператорської та турагентської діяльності (додаток 1).
  10. Інвентаризація каси та бланків суворої звітності на підприємствах готельно-ресторанного господарства
  11. Поняття про формуляр, бланк та реквізити документа. Текстова формула документа




Переглядів: 970

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ | БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.