МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми 51. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) відсутність адміністративного тиску на працівників; б) індивідуальний стиль діяльності; в) зниження собівартості готової продукції. 2. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) розроблення нових або вдосконалення наявних технологій; б) гарантування безпеки працівників, залучених до генерування креативних ідей; в) керівництво системою креативного менеджменту. 3. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) система управління якістю продукції; б) креативні ідеї й креативні рішення. в) можливість самостійного вибору форми збирання, оброблення і подання інформації під час вироблення креативних рішень. 4. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) наявність доступу до конфіденційної інформації; б) випадковий пошук ідей; в) наймання та утримання в організації креативних фахівців. 5. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) система логістичного менеджменту; б) отримання повноважень керівника робочої групи, що працює над удосконаленням креативного рішення; в) неприйняття стандартних завдань і готових відповідей. 6. До цілей креативного менеджменту слід віднести: а) креативні рішення; б) технології й методи креативного менеджменту; в) забезпечення здатності суб’єктів управління висувати і розвивати нові ідеї. 7. Цілями креативного менеджменту є: а) акумулювання нових ідей у формі наукової або технологічної інформації; б) інформація та комунікація; в) умови розвитку системи креативного менеджменту на підприємстві. 8. До функцій креативного менеджменту відносяться: а) суб’єкти керованої підсистеми управління, які висувають креативні ідеї; б) планування й організація креативної діяльності, мотивування суб’єктів креативної діяльності; в) креативні ідеї й креативні рішення. 9. До методів креативного менеджменту відносяться: а) суб’єкти креативного менеджменту; б) способи генерування креативних ідей суб’єктів, залучених до творчого процесу; в) плани розвитку креативної діяльності, організаційні зміни щодо формування креативних груп. 10. До цілей інноваційного менеджменту належать: а) зниження собівартості готової продукції, створення нових видів продукції; б) технології й методи креативного менеджменту; в) етапи інноваційного процесу підприємства як об’єкта системи креативного менеджменту. 11. До об’єктів системи креативного менеджменту належать: а) цілі креативного менеджменту; б) суб’єкти керованої підсистеми управління, які висувають креативні ідеї; в) функції креативного менеджменту. 12. В моделі чотирьох Р позитив – це: а) створення умов для стимулювання креативності; б) процеси, спрямовані на вивільнення мисленнєвого процесу з рамок буденності; в) постійне намагання розглядати проблеми як нові можливості. 13. В моделі чотирьох Рграйливість – це: а) використання дитячих рис своєї особистості: бажання йти на ризик, жартівливий підхід до вирішення проблем; б) формула креативності: 80% середовище + 20% технічні можливості; в) здатність визначати ті технології, які принесуть додаткові переваги перед конкурентами. 14. Загальнокорпоративна стратегія – це стратегія, що формується для: а) графічного зображення моделі чотирьох Р; б) розвитку організації в цілому. Рішення, які ухвалюються в цій стратегії, мають евристичний характер; в) окремого структурного підрозділу або окремого виду діяльності. 15. Маркетингова стратегія відображає: а) інтелект, інформацію, ідеї; б) використання різних методик, спрямованих на вдосконалення процесу творчого вирішення проблем; в) оцінювання теперішнього попиту і прогнозування його на майбутнє. 16. До принципів розвитку системи креативного менеджменту доцільно зарахувати: а) принцип комбінованого застосування різних методів акумулювання креативних ідей і вироблення креативних рішень; б) використання технічних засобів спостереження і контролю потоків інформації; в) методи креативного менеджменту. 17. Змінити зовнішнє середовище, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) врахування особливостей фізичного середовища, не схильного до творчого мислення; б) тримати на робочому столі предмети, які надихають і стимулюють творче мислення; в) висунення безлічі нечітко сформульованих і не до кінця оформлених цілей. 18. Змінити свою поведінку, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) створення «міжособистісного вакууму»; б) пропонування великої кількості ідей, які не мають відношення до проблеми, що вирішується; в) активних дій навіть за умов відсутності повної ясності з даної проблеми. 19. Змінити свої здібності, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) віри в те, що мислення – це просто ще одна здібність, яку необхідно розвивати; б) використання методу «невизначеності»; в) висунення ідей, які охоче приймають більшість людей. 20. Змінити свої переконання, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) використання синдрому впевненості в тому, щоб створити нове й оригінальне, потрібно бути експертом в даній галузі; б) працюючи в групі, сформулювати основні правила для мінімізації впливу бар’єрів на процес; в) висунення ідей, що виходять далеко за межі традиційної парадигми рішення даної проблеми. 21. Змінити себе, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) «самоусунення» від вирішення проблем, що стоять перед організацією; б) висунення ідей, які гарантують мінімум ризику і максимум послідовності та стабільності; в) піддавання сумніву справедливості особистісних орієнтирів. 22. Для людей з адаптивним мисленням властиво: а) пропонувати ідеї, які охоче приймаються більшістю людей; б) висунення безлічі ідей, багато з яких не мають відношення до даної проблеми; в) використання синдромів особистості. 23. Для людей з інноваційним мисленням властиво: а) жити із синдромом переконань; б) генерування ідей, що виходять далеко за межі традиційної парадигми рішення даної проблеми; в) шукати рішення в структурі самої проблеми, використовуючи випробувані та передбачувані способи. 24. Для людей з адаптивним мисленням властиво: а) використовувати синдром здібностей «не виходити за рамки»; б) висування безлічі нечітко сформульованих і не до кінця оформлених цілей; в) схильність до більш ретельного вивчення однієї або декількох ідей. 25. Для людей з інноваційним мисленням властиво: а) генерування безлічі ідей, більшість з яких не мають відношення до проблеми, що вирішується; б) пропонування достатньої кількості ідей, базуючись на поставленому завданні й на відомих можливих рішеннях; в) руйнувати бар’єри творчого мислення або мінімізувати їхній вплив. Читайте також:
|
||||||||
|