МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
1.Двоє наших співробітниць перебувають у відрядженні. 2. З доповідями на конференції виступили троє професорів нашого університету. 3. Я зміг відповісти тільки на четверо питань. 4. Троє гандболісток з Вінниці зараховані до збірної країни. 5. Двадцять п´ятеро студентів брали участь у першому турі конкурсу, у фінал вийшло одинадцятеро.
ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
1. Двоє наших співробітниць перебувають у відрядженні. 2. З доповідями на конференції виступили троє професорів нашого університету. 3. Я зміг відповісти тільки на четверо питань. 4. Троє гандболісток з Вінниці зараховані до збірної країни. 5. Двадцять п´ятеро студентів брали участь у першому турі конкурсу, у фінал вийшло одинадцятеро.
ВПРАВА 16. Розкрийте дужки, мотивуйте вибір форми чи варіанта.
1. Наше видавництво планує випускати (три, трьох) мовні словники. 2. У прес-конференції взяли участь (два, двоє; президенти). 3. Перед (півтораста, студенти) виступив ректор. 4. Нещодавно наше місто святкувало (вісімсот п´ятдесят) річчя. ІІІ. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Дайте визначення розписки і зазначте, яку інформацію слід обов’язково подати у тектсі розписки. Як записуємо грошові суми та дати?
Розписка – це документ, який підтверджує передачу й одержання документів, грошей, товарів та ін, завірений підписом одержувача. Розписка має довільну форму. ЇЇ реквізитами є: назва виду документа; посада, прізвище, ім’я та по батькові того, хто дає розписку; кому дається розписка; у чому конкретно дано розписку; на підставі якого розпорядження чи документа одержано цінності; дата й підпис одержувача цінностей. Текст розписки можна розпочинати словами: Видана мною, інженером, ...; Ця розписка видана ...; Я, учитель середньої школи № 2... . Датування здійснюється за таким зразком: 14 липня 1999 року. Грошові суми пишуться цифрами, а в дужках – словами: в сумі 500(п’ятсот) грн.
ЗАВДАННЯ 2. Відредагуйте наведені тексти розписок. А. Я, асистент кафедри міжнародних економічних відносин Лисенков Улас Дмитрович, отримав від старшого лаборанта кафедри Ханєвич Євгенії Максимівни у тимчасове користування: 15 словників, 4 таблиці для проведення практики, які обіцяю повернути. 18.06.2000 (підпис) Б. Розписка Мною отримано від бібіліотекаря шкільної бібліотеки для тимчасового користування 2 підручники з історії. Зобов’язуюся повернути отримані книги до кінця вересня 2000 року. (підпис)
В. Читайте також:
|
||||||||
|