МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проблемно-пошукові завдання1. Проаналізуйте зміст категорії „буття”. 2. Проаналізуйте особливості основних форм буття. 3. Розкрийте, як в філософії екзистенціалізму розглядається проблема буття. 4. Дайте характеристику основних принципів процесу розвитку. 5. Проаналізувати, як співвідносяться поняття „рух” та „розвиток”. 6. Співставити вчення про категорії у Аристотеля, Канта та Гегеля. 7. Розкрити зміст і методологічне значення категорій: одиничне – загальне – особливе. 8. Проаналізувати співвідношення категорій “сутність” та “явище” та розкрити їх методологічне значення в процесі пізнання. 9. Поясність, чому явище за своїм змістом є багатше від сутності, аргументуючи свою точку зору відповідними прикладами. 10. Як Ви розумієте вислів К.Маркса: “Якби форма прояву і сутність речей безпосередньо співпадали, то усяка наука була б зайвою”? 11. Показати, в чому проявляється діалектика змісту і форми. Проаналізувати, в чому проявляється відносна самостійність форми. 12. Охарактеризувати сутність системного аналізу та його роль в сучасному науковому пізнанні. 13. Дайте характеристику категорій “причина” та “наслідок” як співвідносних категорій. 14. Проаналізувати різні підходи до розуміння причинно-наслідкових зв’язків в історії філософської думки. 15. Дати класифікацію різних видів причин. 16. Розкрити зміст категорії “необхідність”, проаналізувавши різні підходи до її розуміння в історії філософії. 17. Розкрити зміст категорії “випадковість” та пояснити, яка роль відводиться випадковості в синергетичному розумінні розвитку. 18. Проаналізувати різницю між динамічними та статистичними закономірностями. 19. Розкрити зміст категорії “можливість” і охарактиризувати різні види можливостей. 20. Проаналізувати діалектичний зв’язок категорій “можливість” та “дійсність”. 21. Охарактеризуйте зміст основних законів діалектичного розвитку буття. 22. Проаналізуйте зміст категорій, що розкривають дію закону єдності і боротьби протилежностей. 23. Охарактеризувати категорії, що розкривають зміст закону переходу кількісних змін в якісні. 24. Охарактеризувати категорії, що розкривають зміст єдності і боротьби протилежностей. 25. Охарактеризувати категорії, що розкривають зміст закону заперечення заперечення. 26. В чому полягає принципова відмінність діалектичного заперечення від метафізичного. 27. Визначити, які сторони процесу розвитку розкриває кожний із законів діалектики.
Читайте також:
|
||||||||
|