Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль –3. Індивідуальне науково-дослідне завдання

№ НЕ Назва модуля (м) або навчального елементу (НЕ) Зміст навчального елементу Вид заняття Види діяльності та поточного контролю Кількість балів за вид ІНДЗ Кількість балів за ІНДЗ Всього балів на НЕ
Л С Пр Лаб
  ІНДЗ – 1. Аналіз стану проблеми Чернівецької хімічної хвороби за даними літературних джерел                 15,0  
  ІНДЗ –2. Розробити план заходів у разі можливого виникнення: -повені; землетрусу; пожежі; отруєння хлором; отруєння аміаком (для студентів, які мешкають у гуртожитках)                 15,0  

 

Модуль – 4 підсумковий контроль. 2 години

№ НЕ Назва модуля (м) або навчального елементу (НЕ) Зміст навчального елементу Вид заняття Види діяльності та поточного контролю Кількість балів за вид ІНДЗ Кількість балів за ІНДЗ Всього балів на НЕ
Л С Пр Лаб
              - усне опитування; - тестування 20,0 10,0     30,0
    ВСЬОГО БАЛІВ 100,0

 

 

КУРС Напрям, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчального курсу
Кількість кредитів ЕСТS: 1,5 Для всіх факультетів Нормативна дисципліна
Модулів : 4 Лекцій - 6 год.
Змістових модулів: 2 Практичні заняття (семінарські) – 28 / 30 год.
Загальна кількість годин: 54,0 Самостійна робота студентів – 20 / 18 год.
Тижневих: Індивідуальна робота (за вибором)
  Вид контролю : залік

Модуль – 1


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. Завдання.
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. Vi. домашнє завдання
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль – 2. БЖД у надзвичайних ситуаціях | БЖД у повсякденних умовах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.