Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Бесіда.

1) Назвіть види юридичної відповідальності.

2) Наведіть приклади цивільно-правової відповідальності.

3) Як ви вважаєте, що найбільше цікавитиме людину, якій завдано матеріальної шкоди, — не повернуто борг, пошкоджено автомобіль, вийшов із ладу в період гарантійного строку холодильник тощо?

Проаналізувавши відповіді учнів, указую на компенсаційний характер відповідальності, основною метою якої є відшкодування завданих збитків.

— Як ви вважаєте, чи можлива ситуація, коли винний вирішить самостійно відшкодувати завдані збитки?

У разі виникнення в учнів утруднень з відповіддю пропоную згадати ситуацію, коли автомобілі зіткнулися на перехресті, але пошкодження машин незначні й постраждалих немає. Водії, як правило, самостійно домовляються про відшкодування збитків. Таким чином, визначається друга особливість цивільно-правової відповідальності — можливість добровільного відшкодування збитків.

Бесіда.

1) Чи буде притягнуто до відповідальності крадія або вбивцю за відсутністю заяви, яка б порушувала питання про відповідальність?

2) Чи є така заява обов'язковою для порушення справи правоохоронними органами?

Узагальнюю відповіді учнів і, порівнявши ситуацію з цивільним правопорушенням, відзначаю, що, на відміну від злочину чи адміністративного правопорушення, для втручання державних органів, суду до цивільної справи обов'язковою є заява зацікавленої (постраждалої) сторони.

У ході подальшої розповіді звертаю увагу учнів на таку особливість цивільно-правової відповідальності, як можливість притягнення до відповідальності навіть за відсутності вини; зазначаю, що докладніше про це йтиметься далі.

Види цивільно-правової відповідальності та особливості цивільно-правової відповідальності неповнолітніх.


Читайте також:

  1. Бесіда.
  2. Бесіда.
  3. Бесіда.
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ПІДСУМКИ УРОКУ | Робота в групах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.