Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розповідь учителя.

У певних випадках шлюб може бути визнаний недійсним.

Так, недійсним є шлюб, зареєстрований з особою, яка одночасно перебуває в іншому шлюбі.

Не допускається укладення шлюбу між родичами прямої лінії споріднення: між рідними та двоюрідними братами і сестрами; рідними тіткою, дядьком та племінником, племінницею. Підставою для визнання шлюбу недійсним є приховання тяжкої хвороби.

Сімейний кодекс України (ст. 45) визначає правові наслідки недійсності шлюбу.

 

Права та обов'язки батьків та дітей.

Учитель пропонує учням це питання вивчити самостійно під час виконання домашнього завдання. За наявності часу на уроці вчитель повідомляє основні положення законодавства щодо прав і обов'язків батьків та дітей: рівні права й обов'язки чоловіка та жінки щодо виховання дітей, обов'язок сплачувати аліменти на утримання дітей, можливість позбавлення батьківських прав у разі ухилення від виконання батьківських обов'язків тощо.

III. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Завдання.

1) Поясніть поняття «шлюб», «аліменти».

2) Визначте основні майнові й немайнові права подружжя.

3) Наведіть підстави припинення шлюбу розлученням або визнання його недійсним.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Наголошую, що знання норм сімейного права дозволяє уникнути прикрих проблем та непорозумінь, які часом заважають спокійному існуванню сім'ї; що більшість норм сімейного права тісно пов'язані з нормами моралі, спираються на них і підкріплюють їх.

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ 215-222].

2) Підготувати відповіді на запитання до вказаних параграфів.


УРОК № 43

Тема.Основи трудового права України.

Мета:ознайомити учнів з основами трудового права України, порядком прийому і звільнення з роботи; формувати вміння складати порівняльні таблиці; виховувати повагу до праці, розуміння важливості праці для формування людської істоти та її розвитку.

Основні поняття:колективний договір, трудовий договір, прогул.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Трудове законодавство України та законодавство про зайнятість населення.

2. Колективний і трудовий договори.

3. Укладання трудового договору.

4. Порядок припинення трудового договору.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. організаційний момент

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ


Читайте також:

  1. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  2. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  3. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  4. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  6. Проміжний висновок учителя.
  7. Розповідь викладача.
  8. Розповідь вихователя
  9. Розповідь вчителя
  10. Розповідь з елементами бесіди
  11. Розповідь учителя
  12. Розповідь учителя




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практикум. | Бесіда.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.