МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправи та завдання
196. Дано два слова. Скільки разів в другому слові зустрічається літера, яка в першому слові зустрічається найбільшу кількість разів. Якщо декілька літер зустрічаються однакову кількість разів, то за літеру, що зустрічається найбільшу кількість разів прийняти першу літеру. 197. Підрахувати кількість різних цифр у введеному рядку. 198. Знайти, в якому місці введеного речення вперше зустрілась літера “я”. 199. У заданому рядку поміняти всі коми на крапки, а крапки на знаки оклику. 200. У введеному рядку видалити всі розділові знаки (крапки, коми, знаки оклику і знаки питання). 201. Підрахувати кількість слів у реченні. 202. У введеному тексті знайти довжину найкоротшого та найдовшого слова. 203. У введеному тексті знайти найдовше слово–поліндром. 204. У введеному тексті замінити всі маленькі літери на великі. 205. Замініть у введеному тексті всі групи літер «абв» на «абвг». 206. Підрахуйте, яка з голосних літер зустрічається у тексті найбільшу кількість разів. 207. Знайдіть, одно–, дво– чи трискладних слів у введеному реченні більше. 208. Знайдіть у введеному реченні найдовше слово і підрахуйте, скільки у ньому різних літер. 209. Ввести речення і перевірити, чи є в ньому задане слово. 210. З даного тексту видалити всі фрагменти, що знаходяться у фігурних дужках. 211. Підрахувати, скільки у введеному реченні слів–поліндромів. 212. Підрахувати, який процент слів у реченні починається на задану літеру. 213. У реченні всі фрагменти «і так далі» замінити на «і т. д.». 214. Складіть програму «Словарний диктант». Програма повинна перевіряти правильність написання відомих слів. Невідомих для програми слів у тексті диктанту використовувати не слід. 215. Скласти гру «Відгадай столицю». Назви країн та їх столиць занесіть у відповідні символьні масиви. Програма повинна зменшувати оцінку на 1 за кожну помилку і після трьох помилок припиняти роботу, видаючи відповідне повідомлення. 216. Дано рядок, що складається зі слів і пропусків. Перевернути кожне слово, зберігши незмінним їх порядок в рядку. 217. В символьному рядку є круглі дужки. Перевірити, чи вірно вони розташовані. 218. В арифметичному виразі, записану в один рядок, є круглі, квадратні та фігурні дужки. Чи вірно записано вираз?
Читайте також:
|
||||||||
|