Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ 2. Психологічні теорії особистості у контексті

управлінської діяльності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

2.1. Психоаналітична концепція З.Фройда. . . . . . . . . . . . . . . . . . 19

2.2. Аналітична психологія К.Юнга. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22

2.3. Індивідуальна психологія А.Адлера. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23

2.4. Когнітивна психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 25

2.5. Глибинна психологія К.Хорні. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 26

2.6. Гуманістична психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26

Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32

Розділ 3. Керівництво та лідерство:

соціально-психологічні аспекти. . . . . . . . . . . . . . . . . 34

3.1. Феномен влади: ідентифікація можливостей. . . . . . . . . . . . . . 34

3.2. Лідерство: сутність та організаційне значення. . . . . . . . . . . . . 37

3.3. Основні концепції стилів керівництва. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53

 

Розділ 4. Психологія трудового колективу. . . . . . . . . . . . . . . . . . 55

4.1. Організаційні особливості структури трудового колективу. . . 55

4.2. Соціально-психологічний клімат в організації. . . . . . . . . . . . . . 59

4.3. Груповий потенціал: пошук синергії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62

4.4. Психологія управління конфліктами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65

Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72

Розділ 5. Психологія ділового спілкування . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74

5.1. Ефективна комунікація – основа успіху

у діловому спілкуванні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74

5.2. Інтерактивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78

5.3. Перцептивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86

5.4. Тривала готовність до безконфліктного спілкування -

особливий вид комунікативної компетентності. . . . . . . . . . . . . 88

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91

Розділ 6. Психологічні аспекти управлінських функцій. . . . 93

6.1. Психологічний зміст функцій управління . . . . . . . . . . . . . . . . . 93

6.2. Психосоціологічні особливості стратегічної функції. . . . . . . . 97

6.3. Управління нововведеннями (змінами) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102

6.4. Психологічний контекст комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120

6.5. Психологічні засоби у системі мотивації

та стимулювання праці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131

 

Розділ 7. Практика самоменеджменту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133

7.1. Психічне здоров’я як чинник ефективної діяльності. . . . . . . . . 133

7.2. Проектування психічної структури особистості. . . . . . . . . . . . . 139

7.3. Тренінгова підготовка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149

Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153

 

ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142

  1. Програма базового курсу „Психологія управління”. . . . . . . . 155
  2. Виробничі функції, типові завдання діяльності та

уміння, якими повинен володіти фахівець після

вивчення дисципліни „Психологія управління” . . . . . . . . . 159

  1. Науково-методичні рекомендації щодо організації

самостійної роботи студентів з вивчення курсу

«Психологія управління» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162

  1. Психологічний практикум: тестова психодіагностика . . . . . . 165

 

Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177

Алфавітний покажчик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179

Навчальне видання

Євген Миколайович Кайлюк,

 

Галина Григорівна Фесенко

ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ

Навчальний посібник

 

 

Редактор М.З. Аляб’єв

 

План 2007р., поз. 49

____________________________________________________________

Підп. до друку 23.07.2007 р. Формат 60*84 1/16 Папір офісний

Друк на ризографі Умовн.–друк.арк. 10,8

Обл.–вид. арк. 11,3 Тираж 500 прим. Зам. № 3620

____________________________________________________________

 

61002, Харків, вул. Революції, 12, ХНАМГ

Сектор оперативної поліграфії ІОЦ ХНАМГ

 

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  5. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  6. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  7. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  8. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  9. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  10. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  11. Активність особистості та самоуправління
  12. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестовий контроль | Економіка — об’єкт економічного дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.