МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розділ 2. Психологічні теорії особистості у контекстіуправлінської діяльності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 2.1. Психоаналітична концепція З.Фройда. . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 2.2. Аналітична психологія К.Юнга. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22 2.3. Індивідуальна психологія А.Адлера. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 2.4. Когнітивна психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. 25 2.5. Глибинна психологія К.Хорні. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . 26 2.6. Гуманістична психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26 Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32 Розділ 3. Керівництво та лідерство: соціально-психологічні аспекти. . . . . . . . . . . . . . . . . 34 3.1. Феномен влади: ідентифікація можливостей. . . . . . . . . . . . . . 34 3.2. Лідерство: сутність та організаційне значення. . . . . . . . . . . . . 37 3.3. Основні концепції стилів керівництва. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
Розділ 4. Психологія трудового колективу. . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 4.1. Організаційні особливості структури трудового колективу. . . 55 4.2. Соціально-психологічний клімат в організації. . . . . . . . . . . . . . 59 4.3. Груповий потенціал: пошук синергії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62 4.4. Психологія управління конфліктами. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 65 Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 Розділ 5. Психологія ділового спілкування . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 5.1. Ефективна комунікація – основа успіху у діловому спілкуванні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 5.2. Інтерактивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 5.3. Перцептивний рівень спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 5.4. Тривала готовність до безконфліктного спілкування - особливий вид комунікативної компетентності. . . . . . . . . . . . . 88 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91 Розділ 6. Психологічні аспекти управлінських функцій. . . . 93 6.1. Психологічний зміст функцій управління . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 6.2. Психосоціологічні особливості стратегічної функції. . . . . . . . 97 6.3. Управління нововведеннями (змінами) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102 6.4. Психологічний контекст комунікації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 6.5. Психологічні засоби у системі мотивації та стимулювання праці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131
Розділ 7. Практика самоменеджменту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133 7.1. Психічне здоров’я як чинник ефективної діяльності. . . . . . . . . 133 7.2. Проектування психічної структури особистості. . . . . . . . . . . . . 139 7.3. Тренінгова підготовка. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 149 Тестовий контроль. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153
ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 142
уміння, якими повинен володіти фахівець після вивчення дисципліни „Психологія управління” . . . . . . . . . 159
самостійної роботи студентів з вивчення курсу «Психологія управління» . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 Алфавітний покажчик. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179 Навчальне видання Євген Миколайович Кайлюк,
Галина Григорівна Фесенко ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ Навчальний посібник
Редактор М.З. Аляб’єв
План 2007р., поз. 49 ____________________________________________________________ Підп. до друку 23.07.2007 р. Формат 60*84 1/16 Папір офісний Друк на ризографі Умовн.–друк.арк. 10,8 Обл.–вид. арк. 11,3 Тираж 500 прим. Зам. № 3620 ____________________________________________________________
61002, Харків, вул. Революції, 12, ХНАМГ Сектор оперативної поліграфії ІОЦ ХНАМГ
Читайте також:
|
||||||||
|