МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестовий контроль1. Успіх у діяльності залежить від рівня психологічної напруги. Виберіть науково обґрунтоване твердження: а) діяльність є найбільш продуктивною під час помірного рівня емоційного збудження; б) діяльність є найбільш продуктивною за умови низького рівня емоційного збудження; в) діяльність є найбільш продуктивною за умови високого рівня емоційного збудження.
2. Визначить формулу стресу: а) діяльність – перенавантаження позитивні емоції; б) перенавантаження – негативні емоції – діяльність; в) Діяльність – перенавантаження – негативні емоції.
3. Які психічні процеси є характерними для здорової особистості? а) здатність концентрувати увагу на предметі; б) мінімальне наближення суб’єктивних образів до відображувального об’єкту дійсності; в) здатність розсіювати увагу на предметі; г) здатність до логічної обробки інформації. 4. У психічному стані здорової особистості домінують: а) самовладання; б) неприродний прояв почуттів та емоцій; в) зрілість почуттів відповідно віку.
5. Які критерії психічного здоров`я пов’язані із соціальним середовищем? а) інтерес до власного внутрішнього світу; б) орієнтація на суспільно корисну діяльність; в) демократизм у поведінці.
6. Визначить спосіб психологічного захисту за наступною характеристикою: «Блокування небажаної інформації на стадії вивантаження з пам`яті – завантаження у свідомість і навпаки» а) заперечення; б) пригнічення; в) проекція. 7. Реальне «Я» - це: а) особистість така, якою є насправді; б) те, що ми про себе думаємо; в) враження, що виникають у інших про нас. 8. Профілактика стресу буде більш ефективною, якщо менеджер дотримуватиметься таких рекомендацій: а) звести до мінімуму спілкування з друзями; б) турбуватися про підтримку в собі позитивного мислення; в) не намагатися відділяти суттєве від другорядного.
9. Які компоненти є обов’язковими у самосвідомості? а) Розум – Почуття – Несвідоме; б) Розум – Почуття – Воля; в) Воля – Свідомість – Емоції.
10. Самоменеджмент психічного здоров`я передбачає: а) уміння „розшифровувати” свій психічний стан; б) удосконалення психічних процесів (пам’яті, уваги); в) релаксаційні методики; г) ірраціоналізація діяльності.
ЗМІСТ Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
Розділ 1. Психологія управління в системі організаційного менеджменту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 1.1. Психосоціологічні тенденції сучасного розвитку організацій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 1.2. Психологія управління: предмет і методологічні основи дисципліни. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 8 1.3. Еволюція психолого-управлінської думки: теоретичний аналіз . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 Тестовий контроль . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 Читайте також:
|
||||||||
|