Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ників, що травмується і гине в аварійних ситуаціях. За 1996 – 1999 рр.

кількість потерпілих в аваріях в Україні зросло з 1 до 1,5%, загиблих –

з 11,7 до 17,9%. Значна кількість, а саме, 30,6% аварій закінчується

Летальними наслідками.

Системний аналіз в охороні праці

Попередження нещасних випадків, професійних захворювань та

аварій повинно закладатись вже на етапі планування виробництва і

Забезпечуватись на всіх його стадіях.

В ході виробничого процесу відбувається взаємодія людей з ото1

Чуючим їх виробничим середовищем. У широкому розумінні вироб1

Ниче середовище включає в себе комплекс виробничих споруд з усіма

Їх елементами (напр., стіни, підлога, стеля, східці, вікна тощо), знаряд1

Дя праці (машини, механізми, інструмент, прилади та ін.), сировину,

Напівфабрикати, матеріали, енергоносії, повітряне середовище, а

Також інших людей і являє собою певне джерело небезпеки.

Для того, щоб гарантувати виконання усіх робіт найбільш безпеч1

Ним способом, та позбавити працюючих від небажаного ризику травм,

Пошкодження здоров’я чи майна, охорона праці використовує систем1

Ний підхід та системний аналіз.

Системою, яка вивчається в охороні праці, є система «людина –

Виробниче середовище». Процес системного аналізу здійснюється від1

Носно виробничого середовища, де люди, технологічні процеси, облад1

Нання/механізми та виробничі приміщення є складовими частинами,

Які можуть впливати на безпеку та успішне виконання роботи або

Поставленої задачі. Кожен з цих елементів може додавати деяку міру

Ризику на людей або обладнання у процесі виконання роботи. Люди,

Наприклад, можуть бути небезпечні для себе та оточуючих у проми1

Словому або технологічному середовищі. Неуважність, недостатня

Професійна підготовка, недоречні жарти, стомленість, стреси, образи

Та особисті проблеми (одруження, фінансові проблеми тощо) – все це

Так звані людські або соціальні чинники, які являються перешкодою

Оптимальному або бажаному рівню виконання робіт людьми. Так

Само, деякі види машин та устаткування можуть являти небезпеку,

Навіть якщо вони працюють так, як треба, без збоїв (наприклад, транс1

Порт, преси, ручний інструмент тощо). Не точно складена або непра1

Вильно виконана технологічна інструкція також може спричинити

Небезпеку під час технологічного процесу.

У процесі системного аналізу необхідно брати до уваги усі ці фак1

Тори для того, щоб врахувати різні потенційні небезпеки, які можуть

Бути пов’язані з тією чи іншою специфічною роботою чи завданням.

Рис. 1.2 показує, що процес системного аналізу поєднує поняття


Читайте також:

  1. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. Аналіз аварійних ситуацій (аварій), які характерні для підприємств харчової промисловості
  4. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  5. В залежності від того, хто може вимагати виконання договору,останні поділяються на договори, що укладаються на користь їх учасників, та договори на користь третьої особи.
  6. Визначення працівників, які підлягають звільненню
  7. Визначення та класифікація небезпечних і шкідливих виробничих чинників, характерних для офісів та фінансових.
  8. Вимоги до показників, що використовуються в контролі
  9. Вимоги: визначити мету учасників, вибрати приміщення, сприятливе для проведення сесії, вибрати ведучого.
  10. Відповідальність Фонду соціального страхування від нещасних випадків, страхувальників, застрахованих, а також осіб, які надають соціальні послуги, за невиконання своїх обов'язків
  11. Декрет РНК УСРР від 7 травня 1919 «Про знесення з майданів та вулиць пам’ятників, збудованих царям та царським посіпакам»
  12. Для оцінки та аналізу цих процесів використовують систему показників,




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аварії поділяються на дві категорії. | Людських ресурсів, технологічних процесів, виробничих приміщень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.