Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: 1. Організація надання ортодонтичної та ортопедичної допомоги населенню

Загальний висновок.

Робота зі словником. Отже, які ключові поняття повинні бути зазначені в педагогічному словнику?

Метод «Прес» для визначення ключових понять теми (метод навчання, прийом навчання, засіб навчання, проблемне навчання, програмоване навчання).

Висловіть ваше ставлення до теми лекції та виділіть ключові її поняття за поданим алгоритмом.

1. Я думаю...

2. Тому що…

3. Таким чином…

 

3.2. Відповіді на запитання студентів.

3.3. Установка на самостійну роботу та методичні поради з виконання завдань для самостійної роботи.

Вступ. Історичний нарис розвитку ортопедичної стоматології як науки та її розділів: зубного протезування, ортодонтії та щелепно-лицевого протезування. Вклад учених в їх розвиток. Організація надання ортопедичної допомоги населенню в Україні, її цілі та задачі. Функціональні обов’язки гігієніста зубного ортопедичного й ортодонтичного відділень та кабінету щелепно-лицевого протезування. Дотримання правил техніки безпеки під час прийому в лікувально-профілактичних установах ортодонтичного та ортопедичного профілю гігієністами зубними.

 

 

1.Науково-методичне обгрунтування теми:

« Організація надання ортодонтичної та ортопедичної допомоги населенню»

- базова тема для розуміння ролі та значення ортопедичної стоматології у медицині та структурі надання стоматологічної допомоги населенню України.

 

2.Навчальні цілі лекції:

сформувати уявлення про ортопедичну стоматологію як науку;

охарактеризувати розділи ортопедичної стоматології та етапи її становлення;

засвоїти історію розвитку ортопедичної стоматології, ортодонтії та щелепно-лицевого протезування;

зрозуміти та запамя’тати основні принципи організації охорони здоров’я та стоматологічної допомоги в Україні, надання ортодонтичної та ортопедичної допомоги населенню, принципи організації охорони материнства та дитинства

3.Цілі розвитку особистості майбутнього фахівця (виховні цілі):

Продовжувати формувати логічне мислення на основі вміння правильно виконувати функціональні обов’язки гігієніста зубного ортопедичного й ортодонтичного відділень та кабінету щелепно-лицевого протезування. Дотримуватися правил техніки безпеки під час прийому в лікувально-профілактичних установах ортодонтичного та ортопедичного профілю гігієністами зубними,

розвивати вміння робити висновки і узагальнення на основі вивченого матеріалу.

4.Міждисциплінарна інтеграція:

Дисципліни Знати Вміти
І.Забезпечуючі:    
1Анатомія з топографічною анатомією голови та шиї. Функціональну анатомію та фізіологію жувального апарату.Онтогенез первинного та вторинного жувальних апаратів. Порівнювати особливості анатомічної будови жувального апарату пацієнтів різних вікових груп. Аналізувати особливості еволюційних та інволюційних процесів жувального апарату.
2.Охорона праці в галузі. Правила техніки безпеки при роботі з стоматологічним обладнанням та інструментарієм.. Використовувати засоби індивідуального та колективного захисту під час проведення стоматологічного прийому..
3.Стоматологічне матеріалознавство,інструменти та обладнання Сучасне стоматологічне обладнання та апаратуру,інструменти і матеріали. Користуватися сучасним стоматологічним обладнанням,інструментами та матеріалами.
ІІ.Забезпечувані:    
Внутрішньопредметна інтеграція з наступними темами. Дезінфекція, перед- стерилізаційна очистка, стерилізація. Проводити стерилізацію та дезінфекцію в клініці ортопедичної стоматології.

 

5.План та організаційна структура лекції:

№ п/п Основні етапи лекції та їх зміст Цілі в рівнях абстракції Тип лекції. Засоби активізації студентів. Матеріали методичного забезпечення. Розподіл часу
1.     2.     3.   Підготовчий етап Визначення актуальності теми, навчальних цілей лекції та мотивація Основний етап Викладення лекційного матеріалу за планом: 1.Вступ. Історичний нарис розвитку ортопедичної стоматології як науки та її розділів: зубного протезування, ортодонтії та щелепно-лицевого протезування.Вклад учених в їх розвиток. 2.Організація надання ортопедичної допомоги населенню в Україні, її цілі та задачі. 3.Функціональні обов’язки гігієніста зубного ортопедичного й ортодонтичного відділень та кабінету щелепно-лицевого протезування. 4.Дотримання правил техніки безпеки під час прийому в лікувально-профілактичних установах ортодонтичного та ортопедичного профілю гігієністами зубними.   Заключний етап Резюме лекції, загальні висновки. Відповіді на можливі запитання. Завдання для само- підготовки студентів.       Див. п.1 і 2   Тематична лекція. Питання, проблемні ситуації, задачі.     Навчальна література. Питання. Завдання.   3хв.   80хв   7хв.

 

 

6.Зміст лекційного матеріалу:


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  5. Адміністративно-територіальна організація
  6. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  7. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  8. Аудиторський висновок, у якому робиться відмова від надання висновку аудитора
  9. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг
  10. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  11. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  12. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.




Переглядів: 1015

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Репродуктивний метод. | ОРГАНІЗАЦІЯ ОРТОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ НАСЕЛЕННЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.