Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мостові крани

Лекція 1

Підйомно-транспортне обладнання поділять на дві основні групи:

1. транспорт періодичної дії:

· підлоговий рейковий транспорт (вагони, платформи, вагонетки вузької та широкої колії),

· підлоговий безрейковий транспорт (автокари, автонавантажувач ,

· підвісний транспорт (талі, кішки, підвісні крани)

· мостові опорні крани,

· спеціальні крани (консольно-поворотні, консольно-котучі, крани-штабелери, козлові)

· підйомники,

· ліфти та др.

 

2. транспорт безперервної дії :

· конвеєри усіх типів ( стрічкові, пластинчасті, скребкові, ковшові, підвісні ланцюгові),

· норії,

· рольганги,

· шнеки,

· пневматичний транспорт (переміщення сипучих, дрібно штучних вантажів в струмині повітря),

· гідравлічний транспорт (переміщення рідини по замкнутим системам трубопроводів або жолобам) .

 

В залежності від розміщення відносно позначки підлоги розрізнюють :

· підлоговий транспорт

· надпідлоговий транспорт ( оперте на конструкції або підвішене до конструкцій).

 

За напрямком руху розрізнюють:

· горизонтальний транспорт,

· вертикальний транспорт,

· похилий транспорт.

 

Вибір виду внутрішньо цехового транспорту залежить від технологічного процесу, характеру вантажу і необхідності модернізації виробництва.

 

1.Підвісні крани (кран-балки)

Підвісні крани (кран-балки) призначені для транспортування вантажів вагою від 0,25 до 5 т при прогонах будівель до 30 м, висотою підйому до 18 м.

 

Підвісні крани складають із:

· несучої двотаврової металевої балки (або легкий міст), яка підвішується до несучих конструкцій покриття будівлі через підвісний шлях у вигляді балок

· двох - або чотирьох котковими механізмами пересування по крановим рейкам підвісних шляхів,

· електроталі, яка пересувається по нижній поличці мостової балки.

 

За кількістю шляхів підвісні крани можуть бути:

· однопрогоновими - при довжині несучих балок від 3,6 до 18 м;

· двопрогоновими - при довжині 16,2...27 м;

· трьох прогоновими - при довжині 28,2...34,8 м.

 

Розміри прогонів кранів (відстані між точками підвісу) приймають кратними 1,5 м в діапазоні 3...15 м.

 

 

Мостові електричні крани найбільш розповсюдженні для промислових будівель зі стальним або залізобетоннім каркасом.

 

Мостові крани мають вантажопідйомність від 10; 12,5;.16; 20/5; 30/5; 32/5;50/10 т.

Мостовий кран складається з:

· несучого моста поставленого на катки, який перекриває прогін приміщення,

· механізму пересування,

· візка з механізмом підйому, який пересувається уздовж міста.

 

В залежності від тривалості роботи розрізнюють крани:

· крани досить важкого або важкого режиму роботи – велика швидкість пересування та інтенсивна (цілодобова) робота, Q ≤ 250 т і більше;

· крани середнього режиму роботи – нормальна швидкість пересування до 100 м/хвил. і порівняно великою інтенсивністю роботи, Q ≤ 50 т;

· крани легкого режиму роботи - мала швидкість пересування до 60 м/хвил., мале завантаження, Q ≤ 5 т;

 

Розміри прив’язки прийняті:

 

· в будівлях з електричними мостовими кранами до 50 т – 750 мм,

· в будівлях з електричними мостовими кранами більше 50 т – 1000 мм,

· при улаштуванні проходів уздовж підкранових шляхів – 1000 мм і більше , кратно 250 мм.

 

Висоту від головки кранової рейки до низу несучих конструкцій покриття називають крановим габаритом будівлі. Цей розмір містить висоту крана та допустиме приближення до кроквяних конструкцій, яке повинне бути не менше 100 мм.

 

 


Читайте також:

  1. ВЕкрани з тонуванням
  2. МОСТОВІ ПЕРЕХОДИ




Переглядів: 1651

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глобалізація та її наслідки для розвитку національних економік | Металеві ферми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.