МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТрудомісткостіПорівняльної Функції КМСОНП ♦ Сприяння мобільності студентів і викладачів та спрощення переходів з одного університету до іншого. ■ Акумулююча, що визначає чітке визначення обсягів проведеної студентом роботи з урахуванням усіх видів навчальної та наукової діяльності Метою запровадження КМСОНП є підвищення якості вищої освіти фахівців і забезпечення на цій основі конкурентоспроможності випускників та престижу української освіти у європейському та світовому просторі. Основними завданнями КМСОНП: > адаптація ідей ЕСТ8 до системи вищої освіти України для забезпечення мобільності студентів у процесі навчання та гнучкості підготовки фахівців з урахуванням швидкозмінних вимог, иахаонального та європейського ринків праці; > забезпечення можливості навчання студента за індивідуальним планом, сформованим за вимогами замовника та побажаннями студента, що буде сприяти його саморозвитку, підготовці до життя у вільному демократичному суспільстві; > стимулювання учасників навчального процесу з метою досягнення високої якості вищої освіти; '> унормування порядку надання можливості студенту отримання професійних кваліфікаг\ій відповідно до ринку праці. Принципи КМСОНП кредитів:Кожен студент повинен досягнутивідповідних норм ЕСТS, що забезпечуютьакадемічну мобільність студентів,державне та міжнародне визнаннярезультатів освіти.
Кредитності: Суть полягає у декомпозиції змісту освіти та навчання на відносно самостійні і єдині за навчальним навантаженням студентів частки, які забезпечують набір (акумуляцію) певної кількості кредитів як на рівні індивідуального навчального плану, так і на рівні вивчення дисципліни .
Модульності:Визначає підхід до організації оволодіння студентом змістовими модулями і проявляються через специфічну організацію навчального процесу, основним змістом якої є активна самостійна робота студентів Методичного консультування: Полягає у науковому, інформаційному та методичному забезпеченні діяльностіучасників навчального процесу. Організаційної динамічності: Забезпеченні можливостей зміни змісту навчання з урахуванням динаміки соціального замовлення і потреб ринку праці. Гнучкості та партнерства: Побудова системи освіти таким чином, щоб зміст навчання та професійної підготовки відповідали індивідуальним потребам і можливостям студентів. Пріоритетності змістовоїта організаційної самостійності: Створення умов організації навчання, що оцінюється результатами самостійної роботи студентів. Науковості та прогностичності: Встановлення стійких зв'язків змісту освіти з науковими дослідженнями, які мають стати невід'ємною частиною навчального процесу. Технологічності та інноваційності: Використання сучасних технологій навчання, що сприяє якісній підготовці фахівців та входженню України до єдиного інформаційного та освітнього простору Європи і світу. Динамічності: Забезпечення можливості оцінювання рівня досягнення та ефективності реалізованих у системі цілей освіти та професійної підготовки фахівців у вищій школі. ■ Системний підхід– це сукупність елементів, що пов 'язаиі одіт з одним і спрямовані на розкриття цілісних педагогічних об'єктів, виявлення в них різних типів зв‘язків та зведення в єдину теоретичну картину. ■ Системні знання– це знання, які формуються у свідомості тих, хто навчається за схемою: основні наукові поняття— основні положення теорії— наслідки — застосування. Читайте також:
|
||||||||
|