МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗЗапровадження кредитно-модульної системи Ключові поняття ПЛАН НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ 1. Розробка структурно-логічної схеми підготовки фахівців зі спеціальності (за вибором). 2. Складання навчального плану підготовки фахівців зі спеціальності (за вибором). Розробка графіка навчального процесу в умовах КМСОНП.
Тема 3. Організація навчального процесу в університеті 1. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу (КМСОНП) у ВНЗ України: умови; основні терміни, поняття та їх визначення; мета та завдання; основні принципи та підходи. 2. Форми організації навчання. 3. Організаційно-методичне забезпечення.
4. Контроль успішності студента. 5. Методи та технології навчання в КМСОНП. 6. Учасники навчально-виховного процесу Ø Кредитно-модульна система організації навчального процесу
> Методичне забезпечення > Педагогічний контроль успішності студента > Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів > Рейтинг України: умови; основні терміни, поняття та їх визначення; мета та завдання; основні принципи та підходи. Задля долучення до Болонського процесу, впровадження ЕСТS, запровадження наведеної моделі стандартизованого Європейського додатку до диплома у вищих навчальних закладах України, які мають III—IV рівень акредитації, має бути впроваджена кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) та система об'єктивного педагогічного контролю знань. Підставами для запровадження КМСОНП в Україні є: ■> інтеграція до Європейського простору вищої освіти; ■> вступ до Світової організації торгівлі; ■> входження до Болонського процесу; реалізація дистанційної форми вищої освіти. Цілі впровадження КМСОНП у вищій школі України > досягнення відповідності стандартам європейської системи освіти, яка виходить із знань, умінь та навичок, що є надбанням випускника; > потреба українських освітянських кваліфікацій європейським ринком праці; затвердження загальноприйнятої та порівняльної системи освітньо-кваліфікаційних ступенів; > впровадження стандартизованого додатка до диплому, модель якого була розроблена Європейською Комісією, Радою Європи та ІІМЕ8ЄО/СЕРЕ8 і який містить детальну інформацію про результати навчання випускника; > стимулювання викладачів і студентів вищих навчальних закладів до вдосконалення системи об'єктивної оцінки якості знань; > забезпечення „прозорості" системи вищої освіти та слушного академічного та професійного визнання кваліфікацій (дипломів, ступенів, посвідчень тощо). ■ Кредитно-модульпа система організації навчального процесу— це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). ♦ Заліковий кредит– це одиниця виміру навчального навантаження необхідного для засвоєння змістових модулів або блоку змістових модулів. ■ Модуль– задокументована завершена частина освітньо-професійної програми (навчальної дисципліни, практики, державної атестації), що реалізується відповідними формами навчального процесу. ♦ Змістовий модуль– це система навчальних елементів, що поєднані за ознакою відповідності певному навчальному об'єктові. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|