Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Екзамени– це одна з основних форм

1. Попереднього контролю.

2. Поточного контролю.

3. Рубіжного контролю.

4. Підсумкового контролю.

27. Кваліфікаційна робота бакалавра- це:

1. Дослідження проблемного питання, яке має елементи наукового пошуку або практичної новизни.

2. Дослідження однієї з проблем конкретного підприємства.

3. Дослідження наукової проблеми.

28. Кваліфікаційна робота спеціаліста- це:

1.Дослідження проблемного питання, яке має елементи наукового пошуку або практичної новизни.

2. Дослідження однієї з проблем конкретного підприємства.

3. Дослідження наукової проблеми.

29. Індивідуальне завданнятворчого науково-дослідницького, проектно-конструкторського характеру, яке виконує магістрант, на завершальному етапі фахової підготовки іє однією з форм виявлення теоретичнихі практичних знань, вміння їх застосовувати при розв'язуванні конкретних
на
укових, технічних, економічних, соціальнихі виробничих завдань та містить елементи наукової новизни в даній галузі знань або напрямку практичної діяльності:

1.Курсова робота.

2. Дипломна робота.

3. Магістерська робота.

4. Дисертаційна робота.

30. До функції педагогічного контролю не відносять:

1. Діагностична.

2. Навчальна.

3. Виховна.

4. Методична.

5. Організаційна.

31. Види контролю знань студентів:

1.Вхідний, епізодичний, систематичний, підсумковий.

2. Поточний, рубіжний, систематичний, підсумковий.

3. Попередній, поточний, рубіжний, підсумковий.

4. Немає правильної відповіді.

32. Педагогічнийтест - це:

1.Система взаємопов'язаних предметним змістом завдань специфічної форми, що дозволяють оцінювати рівень знань та інші характеристики особистості.

2.Система взаємопов'язаних предметним змістом завдань специфічної форми, що дозволяють оцінювати зміст та рівень знань студентів.

3. Система завдань специфічної форми, що дозволяють оцінювати якості особистості.

4. Немає правильної відповіді

33. Рейтингова система передбачає:

1. Оцінка діяльності будь-якої особи або групи осіб у балах і їх ранжування за набраною сумою.

2. Оцінка окремих модулів навчального курсу за допомогою багатобальної системи.

3. Оцінка навчальної діяльності студентів за допомогою багатобальної системи.

4. Система модульних заліків навчальної діяльності сту­дентів, яка обліковується у кредитах.

34. Метод навчання- це:

1. Підвищення пізнавальної самостійності, творчої
активності та ініціативи студентів.

2. Дослідження нових форм навчально-виховного процесу.

3. Система упорядкованих взаємодій між викладачем та
студентами, які забезпечують реалізацію педагогічної мети
навчання.

35. Методика навчання- це:

1. Система форм навчально-виховного процесу.

2. Сукупність правил педагогічної діяльності, керуючись якими викладач і студенти визначають способи і прийоми конкрет­них дій, що гарантують досягання педагогічної мети.

3. Сукупність правил педагогічної діяльності, що спрямовані на активне, дієве і рішуче устремління до поставленої педагогічної мети.

36. Технологія навчання- це:

1. Системний метод організації навчання, спрямований на оптимальну побудову і реалізацію навчально-виховного процесу.

2. Виявлення певних закономірностей з метою викорис­тання на практиці найбільш ефективних педагогічних прийомів навчання.

3.Система форм навчально-виховного процесу, що спря­мована на досягнення педагогічної мети.

37. Які складові навчально-методичного забезпечення є
державними?

1.Державні стандарти освіти.

2. Навчальні плани.

3. Навчальні програми з усіх нормативних навчальних дисциплін.

4. Програми навчальної, виробничої й інших видів практик.

5. Підручники і навчальні посібники з грифом Міністерства освіти.

6. Робочі навчальні плани та програми.

7. Відповіді 1,2, 3,4, 5.

38. Які складові навчально-методичного забезпечення вищого закладу освіти?

1. Робочі навчальні плани та програми.

2. Державні стандарти освіти.

3. Навчальні програми з вибіркових навчальних дисциплін.

4. Відповіді 1,3.

39. Науково-методичне забезпечення КМСОНП передбачає:

1. Забезпечення студента навчальною і науковою літера­турою, а також методичними розробками.

2. Забезпечення студента науковою літературою, методо­логічними та дидактичними розробками відповідно до стандартів вищої освіти.

3. Як „1", так і,,2".

НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ

1. Зміст основних документів кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

2. Розробка Положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі (ВНЗ, факультету, спеціальності) — за вибором.

 


Читайте також:

  1. Амортизація основних засобів
  2. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  3. Амортизація основних засобів.
  4. Амортизація основних фондів
  5. Амортизація основних фондів
  6. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  7. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  8. Амортизація основних фондів, методи її нарахування.
  9. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  10. Аналіз основних засобів
  11. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  12. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємств будіндустрії




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ | ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.