Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Напрями розвитку системи економічної освіти

· Оптимізація мережі вищих навчальних закладів;

· Удосконалення управління вищою фінансово-економічною освітою;

· Запровадження економічної підготовки у середній освіті.

 

Основні принципи підготовки фахівців для економічної системи:

 

> урахування інтересів держави і особистості;

> органічне поєднання фундаментальної академічної освіти з практичною підготовкою;

> оновлення змісту і якості освіти відповідно до вимог часу;

> поступальність та безперервність навчально-виховного процесу;

> варіантність освіти, диференціація та індивідуалізація змісту, методів та форм навчально-виховної роботи.

Випускники університетів (спеціальність «Фінанси»)

– це фахівці, які володіють методами вирішення проблему сфері фінансів, оподаткування, інвестицій, кредиту, грошового обігу, банківської діяльності, досконало знають практику фінансових, банківських операцій, що виконуються з використанням новітніх інформаційних технологій.

 

Система підготовки економічних кадрів

Магістр(спеціаліст) професійного спрямування (1 рік) Держіспит з фаху; Магістерська робота

 

Бакалавр (4 роки) Державний іспит   Практична діяльність
ф        
Магістр (1 рік) професійного спрямування Магістерська робота      
       

Практична

діяльність

ф        
Аспірантура      
       
Науково-дослідницька діяльність    
       
Науково-педагогічна діяльність      
       
Практична діяльність Консультаційно- експертивна діяльність      
       
Підвищення      
кваліфікації        

 

 

Концепція комп'ютерної підготовки фінансиста

Рівень підготовки бакалавра (магістра)

Наскрізна комп'ютерна підготовка

Комп'ютерна підтримка навчального процесу

Система спеціальних

дисциплін комп'ютерного

спрямування

Бакалавр
І
Інформатика та комп'ютерна техніка

Автоматизовані контролюючі системи

Комп'ютерний супровід

практичних

та спеціальних розрахунків

Інформаційні системи

Автоматизовані навчальні системи

і технології в фінансово-кредитних

установах

Комп'ютерна підтримка практики із спеціалізації

Інформаційні системи і технології в обліку

Комп'ютерні ділові ігри

Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. IV. Розподіл нервової системи
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. IV. Філогенез кровоносної системи
  10. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  11. POS-системи
  12. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічна освіта: стан, досягнення, проблеми розвитку | Професійне призначення фахівця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.