МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Професійне призначення фахівцяОсвітньо-кваліфікаційна характеристика Магістр Автоматизовані системи управління Автоматизація облікових та фінансових розрахунків Автоматизовані робочі місця фінансиста, бухгалтера, аудитора
Випускники університетів (спеціальність «Облік і аудит»)– це фахівці, діяльність яких пов'язана із забезпеченням якісного обліку, аналізу та аудиту на всіх напрямах виробничого прогресу підприємств (або процесів надання послуг, виконання робіт) з урахуванням особливостей їх юридичного статусу, розмірів та напрямів діяльності, а також з веденням облікових процесів і формуванням інформаційної бази для економічного аналізу і управління діяльністю підприємств з використанням сучасних інформаційних технологій. Освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) магістраза відповідною спеціальністю з конкретного напряму підготовки є державним нормативним документом, складовою частиною Державного стандарту освіти, який встановлює: > професійне призначення, кваліфікацію та умови використання магістрів за спеціальністю «Фінанси»; > систему соціально-професійних та професійних задач; > сукупність і рівень сформульованих вмінь і знань, необхідних для вирішення соціально-професійних і професійних завдань; > вимоги до атестації випускників вищих навчальних закладів. > Використовується для:
> визначення первинних посад випускників вищих навчальних закладів та умов їх використання; > визначення об'єкта, цілей освітньої та професійної підготовки; > розробки та коригування освітньо-професійної програми з підготовки фахівців; > розробки засобів діагностики рівня освітньо-професійної підготовки фахівця; > визначення змісту навчання як бази для опанування спеціальністю, кваліфікацією; > визначення змісту навчання в системі перепідготовки та > атестації випускників вищих навчальних закладів та сертифікації фахівців; > укладання договорів або контрактів щодо підготовки фахівців; > професійної орієнтації здобувачів фаху; > визначення критеріїв професійного відбору; > прогнозування потреби у фахівцях при плануванні та підготовці; > обґрунтування переліків спеціалізації; > відзначення кваліфікації фахівців; > розподілу та аналізу використання випускників вищих навчальних закладів. Фахівці готуються для вирішення широкого кола фінансових та економічних завдань у відповідності до обраної вузької спеціалізації на підприємствах, у фінансових установах різного профілю незалежно від форм власності. Читайте також:
|
||||||||
|