МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Значення вивчення величин молодшими школярами.Метод базується на поєднанні екстракції визначуваної речовини з наступним фотометричним визначенням. Його використовують при аналізі складних сумішей: 1. коли потрібно визначити малі концентрації речовин 2. при взаємодії домішків у присутності основних компонентів 3. коли безпосереднє визначення речовини в суміші ускладнене. Увага! Як правило екстракція являє собою не просто метод розділення, але й концентрування речовин. Переваги ФЕК-метрії: 1) обладнання цього методу вважається недорогим , при цьому спостерігається висока точність аналізу 2) наявність різних фотометричних методик аналізу практично всіх хімічних елементів ПС 3) цим методом працюють в широкому діапазоні вмісту 10-6 – 10-2%. 5.Спектрофотометрія Більшість спектрофотометрів працюють у видимій, УФ та ІЧ областях. Якісний аналіз речовин за їх спектрами поглинання проводять 2-ма способами: 1. за відомими параметрами спектра поглинання досліджуваної речовини 2. порівняння спектрів поглинання розчину стандартних речовин і розчину досліджуваної речовини одного й того ж складу. Вона ґрунтується на законі Б-Л-Б. Тут можна аналізувати незабарвлені розчини речовин, тоді аналіз проводять в УФ та ІЧ області спектра. Спектрофотометр дозволяє вирішити велику область задач: 1) одночасне кількісне визначення декількох компонентів багатокомпонентних сумішей 2) визначення константи іонізації кислот та основ. Існують одно- та двопроменеві спектрофотометри. Спектрофотометр складається з наступних блоків: 1) джерела випромінювання 2) монохроматор 3) кюветне відділення 4) детектор 5) індикатор сигналу фотоструму (гальванометр, мікропроцесор) Відносна похибка спектральних визначень не перевищує 2%. Для вимірювань у видимій області та УФ використовують як розчинники воду, спирти, хлороформ, розчини кислот та лугів (розчини не повинні містити домішки) Концентрацію та товщину шару підбирають так, щоб А = 0,2-0,7, тоді похибка вимірювання мінімальна. В кількісному аналізі використовують так звані аналітичні смуги поглинання речовини. В спектрофотометрії використовують наступні методи визначення концентрації: 1. метод порівняння зі стандартом; 2. метод калібрувального графіка; 3. метод добавок; 4. метод визначення за середнім значенням молярного коефіцієнта поглинання; 5. при високих концентраціях розчинів досліджуваних речовин А>1, і тоді похибка вимірювань різко зростає. Тоді використовують метод диференціальної спектрофотометрії. 6. екстракційно-фотометричний метод 7. аналіз багатокомпонентних сумішей – якщо компоненти не взаємодіють між собою. Базується на законі Б-Л-Б та законі адитивності. Кількість невідомих концентрацій компонентів повинна дорівнювати кількості обраних довжин хвиль.
Значення вивчення величин молодшими школярами. В початковому курсі математики розглядається ряд питань, які направлені на формування у дітей уявлення про величини та їх вимірювання. У зв’язку з вимірюванням величин розширюється й уточнюється поняття про число. Найважливіше місце в цій роботі відводиться формуванню умінь і навичок, пов’язаних з вимірюванням ряду величин, практичному ознайомленню дітей з відповідними вимірюваннями приладами та їх шкалами, з системою одиниць вимірювання із переходом від однієї одиниці вимірювання до другої (таблиця мір). У зв’язку з цим методика ознайомлення учнів початкових класів визначається змістом і метою роботи по формуванню вимірювальних умінь і навичок у молодших школярів. Звідси випливає висновок: в основі методики вивчення величин лежить практична діяльність учнів, пов’язаних з оволодінням навичок вимірювання таких величин, як довжина відрізку, площа фігури, температура, маса і об’єм тіла, час. Перераховані величини, передбачені програмою початкової школи є основними. Крім них передбачено вивчення також деяких похідних величин: швидкість руху тіл, вартість. При вивченні величин в учнів виникають певні труднощі. Вони пов’язані з розумінням різниці між поняттями «число» і «величини» і тим зв’язком, який між ними є. учні часто ототожнюють такі поняття як «відрізок» – «довжина відрізку», «прямокутник». Крім того, труднощі в навчанні дітей вимірюванню величин пов’язане з неправильним використанням терміну «величина» учителем. Наприклад: розв’язали два приклади – відповіді – Порівняйте ці величини. Зустрічаються труднощі й іншого порядку. Учні часто припускаються помилки при засвоєнні таблиці мір довжини. Назви лінійних і квадратних мір схожі: «метр» – «квадратний метр», а співвідношення між одиницями вимірювання різні: 1 м = 100 см 1 кв. м = 10000 кв. см Заслуговує на увагу і той факт, що в житті учні частіше зустрічаються з лінійними вимірюваннями предметів, а з вимірюванням площ значно рідше. Повернемося до величини. Величина є одним з основних понять, які вивчають в різних науках і предметах. Так в початковій школі на снові знань учнів про величини ведеться навчання на уроках природознавства, праці, малювання. Учні набувають емпіричний досвід вимірювати величини та виконувати операції над ними. Пояснення терміну «величина» в математиці не існує, вона використовується як синонім термінів «кількість», «розмір», «значення» та ін. Для того, щоб розібратись у вивченні величин у початковій школі, необхідно проаналізувати, які знання, уміння й навички необхідно виробити в учнів при вивчені величин. 1 клас.
Читайте також:
|
|||||||||||||
|