Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функції фінансового менеджменту

Як і будь-який інший менеджмент, фінансовий менеджмент здій­снює п'ятьосновних функцій:

1. Планування — з'ясування становища організації, її цілей та спо­собів їх досягнення.

2. Організації — створення самої організації, її структури, системи управління, складання необхідної документації тощо.

3. Координації — забезпечення необхідного рівня взаємодії між пра­цівниками та підрозділами організації.

4. Мотивації — визначення потреб людей та пошуку найдієвішого способу їх задоволення в певній ситуації для того, щоб забезпечити їх якнайактивнішу діяльність у процесі досягнення цілей організації.

5. Контролю — виявлення помилок та відхилень у роботі з метою вчасного виправлення ситуації.

Безпосередньо фінансовий менеджмент передбачає реалізацію низ­ки фінансових блоків. Визначивши ступінь реалізації кожного блоку ФМ, можна оцінювати дієвість фінансового менеджмен­ту закладу.

1. Суттєвою для управління сьогодні є проблема забезпечення опе­ративної інформації для прийняття управлінських рішень. З огляду на свою специфіку фінансовий (бухгалтерський) облік — це облік уже здійснених операцій, реєстрація яких виконується після їх проведення. Це так званий «посмертний» облік, за якого вже нічого не можна зро­бити, крім узагальнення та прийняття фактів. А управляти необхідно в момент виникнення певної ситуації чи явища.

2. Підпорядкованість системи бухгалтерського обліку цілям оподат­кування спричиняє викривлення реальної картини фінансово-економіч­ного стану закладу. Діюча система бухгалтерського обліку зумовлює спотворення співвідношення прибутків та витрат, оподаткування фік­тивного прибутку, позбавляє заклад права на самостійну кваліфікацію капітальних і поточних затрат, витрат на поточні потреби й потреби наступних періодів. Існуюча державна статистична звітність головним чином спрямована на забезпечення органів державної влади необхід­ною інформацією і дає змогу лише частково задовольнити попит самих закладів на необхідну інформацію.

3. Деякі важливі функції не виконуються, що призводить до неефек­тивності управління. Наприклад, дуже часто в навчальних закладах на­лежним чином не організована робота з аналізу грошових потоків, ці­ноутворення, управління дебіторською заборгованістю тощо.

4. Суто бухгалтерські функції часто превалюють над фінансовою функцією внаслідок того, що бухгалтери несуть відповідальність перед державними органами, а це, в свою чергу, обумовлює ставлення до усіх інших підрозділів, як до менш важливих.

Умови підвищення ефективності діяльності освітніх Організацій

5. Невизначеність у розподілі обов'язків та відповідальності між фі нансово-економічними службами освітнього закладу (як правило, між бухгалтерією та планово-фінансовим підрозділом) провокує конфлікти між структурами, дублювання деяких функцій та невиконання «непо­пулярних» видів робіт.

6. Жоден із керівників не здійснює в повному обсязі цілеспрямова­ної роботи з координації та удосконалення фінансової діяльності. Ди­ректори не в змозі повністю виконувати функцію фінансового менед­жменту, передусім через велику кількість різноманітних обов'язків та проблем.

7. Розгорнута реалізація фінансової функції безпосередньо залежить від компетентності та підготовки керівника, оскільки, на відміну від да­них бухгалтерського обліку, користувачем яких є також і держава в осо­бі різноманітних контролюючих органів, дані про реалізацію усіх фун­кцій фінансового менеджменту призначені виключно для внутрішньо­го використання.

Перелік проблем, породжуваних діючими фінансовими структура­ми, можна продовжувати, але більш цікавою і доцільною є розробка ба­жаного «образу» фінансового менеджменту освітнього закладу.


Читайте також:

  1. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  2. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  3. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  4. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .
  5. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  6. Аналіз коефіцієнтів цільової функції
  7. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Аналіз фінансового стану
  10. Аналіз фінансового стану
  11. Аналіз фінансового стану торгових підприємств
  12. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фінансовий механізм. Його структура та функції | Структура фінансової системи закладу освіти та її організаційні рівні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.