МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Клєутін Михайло ГригоровичВипускник 1965 року відділення «Промислове та цивільне будівництво». У 1978 р. закінчив Ворошиловградський машинобудівельний інститут за спеціальністю «інженер-механік». Почав свою виробничу діяльність у 1963 р. слюсарем на лікеро-горілчаному заводі. З 1964 по 1966 рр. працював у Казахстані, а в 1966 р. повернувся до Луганська. Працював у БМУ-5 тресту «Ворошиловградканалспецбуд» прорабом і старшим прорабом. У 1978 р. розпочав роботу у Ворошиловградському виробничому управлінні водопровідно-каналізаційного господарства на посаді головного інженера. З 1982 по 1984 рр. служив в лавах Радянської Армії. Виконував інтернаціональний обов’язок в Афганістані. З 1984 по 1989 рр. працював у Ворошиловградському управлінні механізації №2 майстром, старшим прорабом, начальником. З 1984 по 2002 рр. Михайло Григорович – директор міського комунального підприємства «Міськводоканал». З 2003 року виконував обов’язки начальника виробничо-технічного відділу, головного інженера, заступника генерального директора, генерального директора ВКП «Луганськводоканал». Нагороджений медаллю «За бойові заслуги» та нагрудним знаком «Почесний працівник житлово-комунального господарства України» другого ступеня.
Коротчаєв Дмитро Іванович Закінчив технікум у 1929 р. Розпочав трудову діяльність на невеликій залізничній станції Магдагачі в Уссурійській тайзі. Працював на спорудженні шляхів на лініях Москва-Донбас, Пенза-Валуйки. Велика заслуга у переобладнанні станцій Воскресенськ, Столбова. Під керівництвом Дмитра Івановича побудовані залізниці Новокузнецьк-Абакан, Аскиз-Абаза, західна ділянка лінії Абакан-Тайшет. У 1967 р. Д.І.Коротчаєв направлений на будівництво залізниці Тюмень-Тобольськ-Сургут начальником управління транспортного будівництва «Тюменьбудзалізниця». Коротчаєв Д.І. – Герой Соціалістичної Праці, заслужений будівельник СРСР, почесний транспортний будівельник, нагороджений орденом Леніна та медаллю «Серп і Молот». Рішенням колегії Міністерства транспортного будівництва й президії ЦК профспілки робітників залізничного транспорту і транспортного будівництва засновано премію радянських профспілок імені Д.І. Коротчаєва за високі досягнення результатів у Всесоюзному соціалістичному змаганні, дострокове виконання планових завдань, багаторічну плідну працю в транспортному будівництві.
Читайте також:
|
||||||||
|