МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Додаток 1Зразок виконання Арк. №5, КР-№3 «Будівельне креслення» Зміст
Вступ …………………………………………………………………..…..…………3 Зміст контрольної роботи (КР – 2, КР – 3) з «Нарисної геометрії та інженерної графіки». Розділ ІІ «Інженерна графіка» для груп ВВГ, ЛЛГ…………………………………………………………………………......4 Зміст контрольної роботи (КР – 2) з дисципліни «Нарисна геометрія та інженерна графіка» Розділ ІІ «Інженерна графіка» для групи 1ЕМ …….…5 Зразок титульних аркушів для КР – 2, КР – 3………………...…………...6 Зразок основних написів………………………………………..……….…...8 РОЗДІЛ 1. ПРОЕКЦІЙНЕ КРЕСЛЕННЯ. 1.1. Вимоги стандартів до оформлення креслеників…………………..………9 1.1.1. Масштаби……………………………………………………………….9 1.1.2. Формати і основні написи……………………………………………..9 1.1.3. Лінії…………………………………………………………………....10 1.1.4. Нанесення розмірів……………………………………...……………12 1.2. Пояснення до побудови аркуша № 1 КР – 2: «Побудова рейки, швелера, двотавра»………………………………………………………13 1.2.1. Ухил, конусність та спряження……………………………………...13 Перелік варіантів завдань до аркуша №1 КР-2………………………15 Зразок виконання аркуша №1 КР – 2: «Побудова рейки, швелера, двотавра»…………………………………………….……………….…22 1.3. Пояснення до побудови аркуша №2 КР – 2: «Побудова 3-х виглядів за наочним зображенням деталі»……………………………………………...23 1.3.1. Вигляди……..……………….………………………………………….23 Перелік варіантів завдань до аркуша №2 КР-2……………………...26 Зразок виконання аркуша № 2 КР – 2 «Вигляди»………….……..26 1.4. Пояснення до побудови аркуша №3 КР – 2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням за описом»..…….……..28 1.4.1. Розрізи…………………………………………..……………………..29 Перелік варіантів завдань до аркуша №3 КР-2………………………31 Зразок виконання аркуша № 3 КР – 2 «Побудова 3-х виглядів з розрізами та аксонометричним зображенням»…………………….…33 1.4.2. Поділ кола на рівні відрізки……………………………..…………...36 1.4.3. Побудова аксонометричних проекцій плоских фігур……………....37 1.5. Пояснення до побудови аркуша № 4 і № 5 КР – 2: «Побудова 3-х виглядів деталей з нахильними перерізами»……………...…………...41 1.5.1. Перерізи….………………………………………………………….…41 1.5.2. Порядок виконання кресленика аркушів № 4 і № 5 КР–2…..….…..43 1.5.3. Умовності та спрощення при виконанні кресленика деталі…….....43 Перелік варіантів завдань до аркуша №4 і №5 КР-2………………...45 Зразок виконання аркуша №4 КР-2: «Побудова 3-х видів деталей з нахильними перерізами» ………………………………………….....47 Зразок виконання аркуша №5 КР-2: «Побудова 3-х видів деталей з нахильними перерізами»……………………………………………..48
Читайте також:
|
|||||||||||
|