Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Систематизація результатів вивчення особистості учнів

Процес вивчення учнів є складною і відповідальною ділян­кою роботи кожного вчителя і передусім класного керівника. Результати цієї роботи мають бути основою планування і про­ведення виховної роботи з учнями, а також координування цієї роботи з учителями, батьками учнів та іншими вихователями, які здійснюють навчально-виховну роботу з конкретним учнем

і колективом вихованців в цілому. З цією метою класний ке­рівник ретельно і систематично має фіксувати результати ви­вчення особистості учнів і класних колективів. Це має бути своєрідний банк знань рівня й особливостей фізичного, психіч­ного і соціального розвитку кожного учня. До такого банку знань повинні мати доступ усі, хто займається навчально-виховною роботою з конкретними учнями.

Можна запропонувати кілька підходів до фіксування резуль­татів вивчення учнів. Перший: у загальному зошиті на кожно­го учня відводити 2—3 сторінки і періодично, дотримуючись певної системи відповідно до програми вивчення учнів, фіксу­вати якості психічного і соціального розвитку учня. Другий: використовувати для систематизації результатів вивчення учнів так звану "Особисту картку учня" (рис. 3.37). Вона дає змогу чітко дотримуватися вимог програми, бачити динаміку розвит­ку особистості у зв'язку з переходом учнів з одного класу до наступного.

Програма вивчення класного колективу і складання ха­рактеристики

1. Склад класу:віковий склад класу; пізнавальний рівень, розвиток учнів; працездатність та успішність учнів.

2. Рівень розвитку колективу:стадія (етап) розвитку дитячого колективу; характерні ознаки розвитку колективу; особливості розвитку активу, його роль у формуванні і зміцненні колективу; діяльність органів самоврядування; напрямки і стилі взаємин активу, органів самоврядування та вихованців між собою; лідери в колективі; їх вплив на життєдіяльність вихованців; вплив перс­пективних ліній на розвиток колективу; напрямки і форми зв'яз­ку класного колективу із загальношкільним.

3. Рівень морально-духовного розвитку колективу:рівень володіння загальнолюдськими цінностями; особливості прояву почуттів членів колективу; рівень захищеності особистості; сформованість вмінь і навичок у моральній поведінці.

4. Рівень фізичного розвитку колективу:загальний стан здоров'я учнів; ставлення дітей до фізичної культури і спорту; потреби у фізичному розвитку.

5. Рівень трудового виховання:ставлення учнів до праці (громадської діяльності); рівень сформованості соціально-пси­хологічної готовності до праці; сформованість вмінь і навичок у сфері трудової діяльності; професійна спрямованість учнів.

6. Рівень естетичного виховання:сформованість почуттів прекрасного; інтереси учнів до певних видів мистецтва; потре­би учнів у сфері естетичного розвитку.

7. Шляхи та засобиподальшого формування класного ко­лективу, створення сприятливих умов для розвитку особистості в колективі.


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Мета вивчення курсу.
  6. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. III.Цілі розвитку особистості
  9. III.Цілі розвитку особистості
  10. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  11. IV. Вивчення нового матеріалу.
  12. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.




Переглядів: 1508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма вивчення учнів і складання характеристики | Робота класного керівника з організації та проведення позакласної виховної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.