Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стан комп’ютерної грамотності вчителів школи

Для успішного впровадження в освітній процес комп’ютерних технологій сучасний учитель повинен володіти навичками роботі на комп’ютері хоча б на рівні впевненого користувача. Для оцінки рівня володіння персональним комп’ютером (ПК) виділимо 5 рівнів:

а) нульовий рівень (учитель абсолютно не володіє ПК);

б) початковий (введення тексту з клавіатури, демонстрація презентацій і фільмів);

в) середній (введення й редагування тексту, вставка до документу таблиць і графічних об’єктів, створення презентацій на основі існуючих, вміння знаходити інформацію в Інтернет);

г) достатній (використання всіх основних можливостей програм офісного пакету: текстового редактора, табличного процесора, системи електронних публікацій; створення власних презентацій і фільмів; використання Інтернет у підготовці і під час проведення уроків, робота з електронною поштою)

д) високий (створення власних моделей, налаштування ПК, знання основ програмування, створення сайтів за шаблоном тощо)

Протягом останніх трьох років проводився моніторинг комп’ютерної грамотності вчителів. Його результати наведено у таблиці:

 

 

Навчальний рік Відсоток вчителів
Нульовий Початковий Середній Достатній Високий
2009-2010 21% 31% 28% 16% 4%
2010-2011 15% 24% 32% 23% 6%
2011-2012 2% 16% 43% 31% 8%

 

 

 

 


Читайте також:

  1. Братства та братські школи.
  2. Буддійська філософія і її основні школи
  3. Вальдорфські школи
  4. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді.
  5. ВИВЧЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ
  6. Використання комп’ютерної техніки в аудиті.
  7. Виникнення економічної теорії, її напрями, школи і течії.
  8. Виникнення і становлення школи і системи освіти в Київській Русі
  9. Виникнення та характерні особливості класичної школи політичної економії.
  10. Вітчизняні наукові психологічні школи
  11. Деякі психологічні школи вивчення особистості
  12. Директором школи




Переглядів: 1008

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використання сучасних інформаційних технологій в позакласній роботі | Використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.