МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Дискретна модельПрипустимо, що попит Х є дискретна випадкова величина з розподілом ймовірностей Функція витрат у цьому випадку визначається формулою (3.25) У дискретному випадку необхідні умови мінімуму визначаються співвідношеннями . Визначимо Отже, або Аналогічним чином можна показати, що із умови випливає Тому значення повинно задовольняти нерівності (3.26) де – функція розподілу попиту, щільність збитків. Для чисельної реалізації даної моделі розподіл імовірностей попиту і відповідну функцію витрат зручно представити у вигляді і MC(k). Тоді нерівність для визначення оптимального значення буде мати вигляд (3.27) Із цих нерівностей одержуємо: Як у неперервній так і в дискретній моделі функції і вгнуті, тому існують єдині , і відповідно , для яких виконується умови (3.19) і (3.20) і які є точками мінімуму відповідних функцій (у дискретній моделі ). Приклад 3.8. Автотранспортна фірма закуповує імпортні автомобілі і комплекти запасних частин до них. Протягом терміну експлуатації автомобілів деталі зберігаються на складі фірми і витрачаються у відповідності з попитом на них. Нестача запасних деталей у разі їх потреби призводить до певних збитків у наслідок простоїв автомобілів і невиконання перевезень. Витрати на закупівлю одного комплекту деталей дорівнюють 4 грош. од., середні витрати на його зберігання на складі протягом періоду – 2 грош. од., втрати від дефіциту у наслідок простою автомобілів дорівнюють 50 грош. од. Визначимо, скільки комплектів запчастин повинна закуповувати автотранспортна фірма, якщо попит за період (наприклад, 10 років) описується одним із наступних імовірнісних розподілів: 1. Нормальним розподілом з математичним сподіванням a = 300 комплектів і стандартним відхилення 25 комплектів. 2. Рівномірним розподілом із щільністю ймовірності f(x) = 1/(b–a), де границі розподілу кількості комплектів, і з математичним сподіванням комплектів. 3. Дискретним розподілом , заданим у вигляді таблиці
Оскільки комплекти запчастин закуповуються одночасно із придбанням автомобілів на початку розглядуваного періоду, то для визначення оптимальної стратегії управління запасами запчастин застосовна описана вище модель. Вхідні дані моделі: витрати на придбання запчастин грош. од. за комплект, витрати на зберігання одного комплекту – 2 грош. од., втрати від дефіциту одного комплекту запчастин – 50 грош. од. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|