Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення отруйних речовин у пробах ґрунту і сипких матеріалів

Для визначення ОР необхідно:

1. Відкрити кришку приладу, засувку, вийняти насос.

2. Дістати необхідну для роботи ІТ, розкрити її, вставити в головку насоса.

3. Навернути на насос насадку і одягти на лійку захисний ковпачок.

4. Зняти з приладу лопатку і взяти пробу верхнього шару ґрунту (снігу) або сипкого матеріалу в найбільш зараженому місці. Пробу насипати в ковпачок, наповнити його до країв. Накрити ковпачок із пробою протидимним фільтром і закріпити його.

5. Прокачати через ІТ повітря, зробити насосом необхідне число прокачувань.

6. Відкинути притискне кільце, протидимний фільтр, пробу і ковпачок, а насадку покласти назад у прилад.

7. Вийняти з головки насоса ІТ і провести визначення ступеня небезпеки ОР відповідно до вказівок на касетній етикетці.

Порядок роботи з ИТ-51
(одне червоне кільце і дві червоні крапки)

1. Вийняти з касети трубку, перевірити цілісність ІТ і ампул.

2. Розкрити обидва кінця, вставити ІТ немаркірованим кінцем в гніздо насосу і прокачати повітря (50-60 прокачувань).

3. Ампулорозкривачем розбити ампулу з безкольоровим розчином, взяти за немаркірований кінець і енергійно струсити 2-3 рази до повного змочування всіх шарів наповнювача.

4. Витримати 2-3 хв, розбити ампулу з розчином малинового кольору, енергійно струсити ІТ, спостерігати за зміною кольору шарів наповнювача. Забарвлення другого (проміжного) шару до уваги не брати.

5. Зберігання малинового забарвлення першого (з боку маркірування) і третього шарів наповнювача протягом 2-3 хв вказує на наявність ОР у дуже небезпечних концентраціях (5×10-4 мг/л і вище). Зберігання малинового забарвлення першого шару наповнювача до моменту досягнення фіолетового (або синього) забарвлення третього шару вказує на наявність ОР у малонебезпечних концентраціях (2-5×10-6 мг/л і вище), або небезпечних концентраціях (2-5×10-5 мг/л і вище). Одночасна зміна забарвлення першого і третього шарів наповнювача від малинового до фіолетового (або синього) кольору вказує на відсутність ОР у зазначених вище концентраціях.

 

ПРИЛАДИ ТА КОМПЛЕКТИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОБРОБКИ

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV. Запасні речовини
  6. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  7. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  8. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  9. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  10. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок роботи з ИТ-45 (три зелених кільця) | Комплект дегазації зброї і обмундирування ІДПС-69

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.