МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання1. Опрацювати теоретичний матеріал. 2. Скласти конспект за планом: 1. Класифікація економічних даних. 2. Методи класифікації економічної інформації. 3. Методи кодування економічної інформації. 4. Методи контролю правильності заповнення і переносу даних з первинних документів. 5. Методика виконання робіт з класифікації та кодування даних. 6. Єдина система класифікації та кодування техніко-економічної інформації. 3. Підготувати відповіді на питання: 1. У чому різниця між класифікацією та кодуванням економічної інформації? 2. Перерахуйте поняття, які використовуються під час класифікації. 3. Що є матеріальним утіленням класифікації і кодування? 4. Охарактеризуйте основні методи класифікації економічної інформації, зазначивши недоліки та переваги кожного з них. 5. Які є методи кодування економічної інформації? 6. У чому полягають недоліки і переваги порядкового та серійного методів кодування? 7. Які облікові номенклатури доцільно кодувати за розрядним методом? 8. Перерахуйте методи контролю правильності заповнення і переносу даних з первинних документів та з'ясуйте, на чому базується більшість із них. 9. Охарактеризуйте коротко основні етапи проектування кодів. 10. З якою метою розробляється єдина система класифікації та кодування техніко-економічної інформації? 11. Охарактеризуйте загальнодержавні, галузеві (відомчі) класифікатори та класифікатори об'єднань, підприємств та установ.
Література:
1. Шквір В.Д., Загородній А.Г., Височан О.С. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник – К,: Знання, 2007. – 439 с. 2. Основи економічної інформатики. Під ред. Морозевіча, 1998 р. 3. Ф.Ф. Бутінець, С.В. Івахненков, Т.В. Давідюк. Інформаційні системи бухгалтерського обліку. – Житомир, 2002 р. 4. Патрушина С.М. Інформаційні системи в бухгалтерському обліку: Навчальний посібник. – М., 2003. 5. Ситник В.Ф. Основи інформаційних систем: Навчальний посібник. – Вид.2-ге, перероб. і доп. / за редакцією В.Ф.Ситника. – К.: КНЕУ, 2001. – 420 с. Читайте також:
|
||||||||
|