МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Підтримка індивідуального вибору рішень у задачах управління персоналом з використанням табличного процесора Excel
Мета роботи — набуття практичних навичок комп’ютеризації підтримки прийняття рішень у задачах менеджменту персоналу. Послідовність виконання лабораторної роботи 1. Відповідно до одержаного від викладача завдання створити власний приклад задачі прийняття рішень з однією ціллю і кількома ситуаціями. 2. Інформацію для вирішення задачі подати у вигляді таблиці, користуючись формами, наведеними нижче. 3. Створити електронну таблицю у середовищі табличного процесора Excel для автоматизованого вибору рішень за заданим критерієм, передбачивши необхідні формули і функції. 4. Продемонструвати роботу електронної таблиці викладачеві. 5. Надрукувати таблицю та оформити звіт з лабораторної роботи. Звіт має мати титульну сторінку та надруковану електронну таблицю. На титульній сторінці зазначається назва лабораторної роботи, прізвище і номер групи студента. 6. Захистити звіт. Постановка задачі індивідуального вибору рішень з однією ціллю і кількома ситуаціями полягає у такому: Нехай є декілька ситуацій S = (S1, S2, …, Sn) з імовірностями їх настання P = (P1, P2, …, Pn) і множина допустимих альтернативних рішень Y = (Y1, Y2, …, Ym). Для кожного рішення і ситуації визначені значення функції переваги F(Yi, Sj) = Fi j (де i = 1, 2, …, m; j = 1, 2, …, n). Потрібно визначити найкраще рішення Y0. Вибір може здійснюватися за одним із таких критеріїв: а) критерій песимізму, або максмінний критерій ; б) критерій оптимізму, або максмаксний критерій ; в) критерій максимуму середнього виграшу ; г) критерій песимізму-оптимізму . Вихідна інформація для задачі наводиться у таблицях такого виду: Таблиця 1
Таблиця 2
Таблиця 3
Результатом розв’язання задачі підтримки прийняття рішень є виведене під таблицею за допомогою функцій Excel повідомлення про найкраще рішення. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|