Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Exercise 6

Find one odd word in each of the lines below.

cottage cheese lard sour cream yoghurt milk
noodles rice spaghetti macaroni vermicelli
roll bun biscuit rye bread corn flakes
millet waffles buckwheat semolina pearl-barley
swan trout salmon herring plaice
crab lobster shrimp sole oysters
chicken turkey pheasant goose duck
mayonnaise margarine olive oil lard maize oil
mutton sheep pork beef veal
caramel ice-cream biscuit candy chocolate
nutmeg hazel nut chilli almond groundnut
parsley radish bay leaf dill garlic
raspberry gooseberry currant grapefruit strawberry
grapes melon water melon lemon walnut
tangerine aubergine squash cauliflower beans

 

Listening

Listen to the tape and write the answers to these questions.

1. Describe a lemon. Tell how it tastes and smells.

______________________________________________________________________

2. How do chilli peppers taste?

______________________________________________________________________

3. How do people feel when they eat spicy food?

______________________________________________________________________

4. Why should people always be careful not to buy or keep a lot of bread?

______________________________________________________________________

5. When bread becomes old, how does it taste?

______________________________________________________________________

6. Why do most people not like to drink tea that has been made from an old tea bag?

______________________________________________________________________

7. What does weak tea taste like?

______________________________________________________________________

8. Why should people be careful not to put lots of soy sauce on their food?

______________________________________________________________________

9. How does food with lots of soya sauce on it taste?

______________________________________________________________________

10. Describe onions. Tell how they taste and smell.

______________________________________________________________________

11. Describe cake.

______________________________________________________________________

12. Why is it important to put sugar in a cake?

______________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. Additional Exercise
  2. Exercise
  3. Exercise 1
  4. Exercise 1
  5. Exercise 1
  6. Exercise 1
  7. Exercise 1
  8. Exercise 1
  9. Exercise 1
  10. Exercise 1
  11. Exercise 1
  12. Exercise 1




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 3 | Exercise 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.