Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання №1. Вивчення поглинальної здатності фагоцитів.

1. До пробірки з антикоагулянтом (0,2 мл 2% розчину натрію лимоннокислого або 0,2 мл гепарину в концентрації 50 од/мл) вносять 0,1 мл крові, ретельно перемішують.

2. Додають 0,05 мл зависини тест-мікробної культури. Як тест-мікроб використовують добову агарову культуру Е. соlі (або іншу придатну мікробну культуру) у фізіологічному розчині в концентрації 500 млн мікробних тіл в 1 мл (5×108 кл/мл).

3. Витримують у термостаті за 37°С упродовж 30 хв.

4. Центрифугують при 2000 – 3000 об/хв 15 хв до розшарування рідини на верхній (плазма), нижній (еритроцити) та середній (лейкоцити) шари.

5. Пастерівською піпеткою відсмоктують середній шар і роблять мазок.

6. Мазок підсушують на повітрі 2 – 3 год.

7. Фіксують фарбою-фіксатором Мая-Грюнвальда упродовж 2 – 3 хв. Фарбу змивають дистильованою водою, мазки підсушують на повітрі та залишають до наступного заняття.

Завдання №2. Вивчення перетравлювальної здатності фагоцитів.

1. До пробірок №1 та №2 вносять 0,2 мл антикоагулянту(0,2 мл 2% розчину натрію лимоннокислого або 0,2 мл гепарину в концентрації 50 од/мл).

2. До пробірки №1 з антикоагулянтом вносять 0,1 мл крові, 0,2 мл середовища 199 і 0,1 мл 0,1% розчину нітросинього тетразолію (спонтанний НСТ-тест).

3. До пробірки №2 з антикоагулянтом вносять 0,1 мл крові, 0,2 мл середовища 199 і 0,1 мл 0,1 зависини E. coli знешкодженої нагріванням (1 млрд кл/мл) (стимульований НСТ-тест).

4. Проби ретельно перемішують.

5. Проби інкубують у термостаті за 37ºС упродовж 30 хв.

6. Після закінчення інкубування до пробірки №1 додають 3,0 мл дистильованої води для гемолізу еритроцитів. Добре перемішують.

7. Після закінчення інкубування до пробірки №2 додають 0,2 мл 5% розчину формаліну. Ретельно перемішують. Пробу залишають на 10 – 15 хв за кімнатної температури. Через 15 хв додають 3,0 мл дистильованої води. Пробу добре струшують.

8. Проби центрифугують при 1500 об/хв упродовж 5 – 7 хв.

9. Надосадову рідину зливають, до осаду додають 0,1 мл фіз. розчину і вміст пробірки виливають на знежирене предметне скло.

10. Мазок підсушують на повітрі і залишають до наступного заняття.

11. Оформити протокол заняття, зробити висновки.

Контрольні запитання:

1. Які клітини крові належать до фагоцитувальних клітин?

2. Які Вам відомі механізми оксигензалежного та оксигеннезалежного знищення мікроорганізмів?

3. Охарактеризуйте основні етапи фагоцитозу.

4. Для яких імунологічних досліджень використовується НСТ-тест?


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мета вивчення курсу.
  5. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості | ДОСЛІДЖЕННЯ ФАГОЦИТАРНОЇ ЛАНКИ ІМУНІТЕТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.