МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання №1. Вивчення поглинальної здатності фагоцитів.1. До пробірки з антикоагулянтом (0,2 мл 2% розчину натрію лимоннокислого або 0,2 мл гепарину в концентрації 50 од/мл) вносять 0,1 мл крові, ретельно перемішують. 2. Додають 0,05 мл зависини тест-мікробної культури. Як тест-мікроб використовують добову агарову культуру Е. соlі (або іншу придатну мікробну культуру) у фізіологічному розчині в концентрації 500 млн мікробних тіл в 1 мл (5×108 кл/мл). 3. Витримують у термостаті за 37°С упродовж 30 хв. 4. Центрифугують при 2000 – 3000 об/хв 15 хв до розшарування рідини на верхній (плазма), нижній (еритроцити) та середній (лейкоцити) шари. 5. Пастерівською піпеткою відсмоктують середній шар і роблять мазок. 6. Мазок підсушують на повітрі 2 – 3 год. 7. Фіксують фарбою-фіксатором Мая-Грюнвальда упродовж 2 – 3 хв. Фарбу змивають дистильованою водою, мазки підсушують на повітрі та залишають до наступного заняття. Завдання №2. Вивчення перетравлювальної здатності фагоцитів. 1. До пробірок №1 та №2 вносять 0,2 мл антикоагулянту(0,2 мл 2% розчину натрію лимоннокислого або 0,2 мл гепарину в концентрації 50 од/мл). 2. До пробірки №1 з антикоагулянтом вносять 0,1 мл крові, 0,2 мл середовища 199 і 0,1 мл 0,1% розчину нітросинього тетразолію (спонтанний НСТ-тест). 3. До пробірки №2 з антикоагулянтом вносять 0,1 мл крові, 0,2 мл середовища 199 і 0,1 мл 0,1 зависини E. coli знешкодженої нагріванням (1 млрд кл/мл) (стимульований НСТ-тест). 4. Проби ретельно перемішують. 5. Проби інкубують у термостаті за 37ºС упродовж 30 хв. 6. Після закінчення інкубування до пробірки №1 додають 3,0 мл дистильованої води для гемолізу еритроцитів. Добре перемішують. 7. Після закінчення інкубування до пробірки №2 додають 0,2 мл 5% розчину формаліну. Ретельно перемішують. Пробу залишають на 10 – 15 хв за кімнатної температури. Через 15 хв додають 3,0 мл дистильованої води. Пробу добре струшують. 8. Проби центрифугують при 1500 об/хв упродовж 5 – 7 хв. 9. Надосадову рідину зливають, до осаду додають 0,1 мл фіз. розчину і вміст пробірки виливають на знежирене предметне скло. 10. Мазок підсушують на повітрі і залишають до наступного заняття. 11. Оформити протокол заняття, зробити висновки. Контрольні запитання: 1. Які клітини крові належать до фагоцитувальних клітин? 2. Які Вам відомі механізми оксигензалежного та оксигеннезалежного знищення мікроорганізмів? 3. Охарактеризуйте основні етапи фагоцитозу. 4. Для яких імунологічних досліджень використовується НСТ-тест? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6 Читайте також:
|
||||||||
|