Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність виконання роботи

1. Опорну призму закріпити на кінці маятника на якнайменшій поділці шкали, відстань а занести в таблицю;

2. Привести стрижень в коливання;

3. За допомогою секундоміра визначити час десяти коливань, обчислити період, значення n, t и T = t / n внести в таблицю;

4. Дослід повторити 15 разів, для 15-ти значень відстані (a) опорної призми від кінця стрижня (повторюються пункти 1-3);

5. Виміряти приведену довжину фізичного маятника.

6. За отриманими даними (внесеними в таблицю) побудувати графік залежності періоду від довжини a: T(a), де [a] = см, [T] = с;

7. За формулою визначити значення для трьох значень і , i = 1, 2, 3, визначених з графіка;

8. За істинне значення прийміть значення

 

 

Контрольні запитання

1. Що називається коливанням? Вільними коливаннями? Гармонійними коливаннями?

2. Дайте визначення амплітуди, фази, періоду, частоти, циклічної частоти коливання.

3. Від чого залежать амплітуда і початкова фаза гармонійних механічних коливань?

4. Дайте визначення фізичного маятника; моменту інерції.

5. Сформулюйте теорему Штейнера.

6. Чому дорівнює період коливань для фізичного маятника?

7. Що називають його приведеною довжиною?

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  10. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність виконання роботи | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.