Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З дисципліни «Маркетинг».

ВСТУП

 

Розвиток сучасної системи підготовки фахівців економічного профілю відбувається в контексті посилення уваги до формування практичних умінь і навичок студентів. В даному контексті набуває непересічного значення методики самостійного опрацювання тем і виконання завдань в польових умовах. Тому розробка і впровадження методичного забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни нормативного циклу «Маркетинг» відповідає сучасним тенденціям освіти й необхідне для підготовки кваліфікованих фахівців за напрямом “Фінанси і кредит” .

Мета навчальної дисципліни – формування економічного світогляду студентів в умовах зростання ролі споживацьких інтересів. Завдання курсу – дати студентам цілісну і логічно-послідовну систему теоретичних знань та практичних навичок за основними напрямами маркетингової діяльності: дослідження, комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу й інструментів її реалізації (політики розподілу, товарної, цінової, комунікаційної політики, аналізу і контролю маркетингової діяльності).

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

- методичні підходи до вивчення маркетингової діяльності;

- роль маркетингу у виробничо-господарській діяльності підприємства;

- основні функції, види та стратегії маркетингу;

- вплив концепції маркетингу на структуру маркетингової служби;

- сутність, види та типи маркетингових досліджень;

- методи маркетингового аналізу;

- методику маркетингового планування;

- принципи формування маркетингової товарної політики;

- сутність маркетингової цінової політики;

- функції та канали політики розподілу;

- цілі та засоби маркетингової комунікативної політики. Вміти: організовувати маркетингову діяльність підприємства;

- розробляти та здійснювати заходи маркетингових досліджень;

- здійснювані аналіз та планування маркетингової діяльності
підприємства;

- формувати стратегію підприємства, розробляти логотип та слоган
товару;

- формувати товарний асортимент та визначати його ефективність;

- визначати оптимальний метод ціноутворення на підприємстві та
здійснювати розрахунок ціни товару;

- розраховувати економічну ефективність каналів розподілу продукції;

- організовувати роботу з гуртовими та роздрібними торговцями;

- застосовувати логістичні системи ресурсного забезпечення;

- розробляти бюджет та план рекламної діяльності підприємства;

- формувати завдання служби маркетингу.

Основними формами вивчення дисципліни є: лекції, практичні заняття та самостійна робота студента. Самостійне опрацювання визначених завдань, відповідно до методичних рекомендацій, сприяє поглибленому засвоєнню матеріалу й отримання практичних навиків роботи маркетолога.


Організаційні засади виконання самостійної роботи

з дисципліни «Маркетинг».

Виконання самостійної роботи представляється невід’ємним атрибутом вивчення дисципліни й пов’язана з лекційним матеріалом та засновано на тематиці практичних занять. Подання методики виконання самостійної роботи та контроль рівня успішності засвоєння лекційного матеріалу здійснюється під час проведення практичних занять, ґрунтується на проведенні відповідних досліджень й оформлюється в папку супровідної документації з маркетингового консалтингу.

Для виконання роботи студенти академічної групи розподіляються на МІГі (малі ігрові групи) чисельністю від 4 до 7 осіб. Члени МІГ обирають координатора консалтингу, визначають напрям та об’єкти дослідження.

Напрями дослідження можуть включати товари як продовольчої так і промислової групи. Обов’язковою умовою виконання дослідження є узгодження обраних торгових марок (ТМ) з викладачем, з метою уникнення їх повторення в межах однієї спеціальності.

Кожен член МІГу виконує дослідну роботу на одному об’єкті (торгівельна точка), узгоджує свої дії з координатором і несе колективну відповідальність за кінцевий результат. У разі неналежного або несвоєчасного виконання студентом роботи координатор консалтингу виносить пропозиції про виключення цього студента із складу групи.

Під час проведення практичних занять, після опрацювання лекційного матеріалу, здійснюється контроль викладачем виконання розділів проекту студентами відповідно плану (табл. 1), проводиться робота над помилками та роз’яснюється методика подальших досліджень.

Таблиця 1

План виконання самостійної роботи студентів.

№ практичного заняття Зміст самостійної роботи
Створення МІГів, вибір напряму дослідження та координатора
Аналіз зовнішнього маркетингового середовища
Аналіз внутрішнього маркетингового середовища
Аналіз товарної політики
Аналіз цінової політики
Аналіз заходів комунікаційної політики
Аналіз логістики і збуту
Розробка анкет
Проведення анкетування
Аналіз анкетування (“101 анкета”, електрона таблиця, таблиця відповідей на відкриті питання, аналіз закритих відкритих питань)
Сегментація споживачів
Розробка пропозицій щодо товарної політики та цінової політики
Розробка пропозицій щодо ФОПСТИЗу
Розробка мультимедійних матеріалів
Презентація та захист маркетинг-консалтингу

 

Виконання й оформлення маркетинг-консалтингу є обов’язковою складовою вивчення курсу та умовою отримання підсумкової оцінки з дисципліни “Маркетинг”.

 

 


Оформлення результатів самостійної роботи.

Кваліфікаційний рівень виконання самостійної роботи студентом оцінюються з врахуванням рівня оформлення документації. Основні вимоги до оформлення папки з маркетинг-консалтингу наступні:

1. Роботу виконують на одній стороні аркуша формату А 4 в машинописному варіанті. Текст набирається шрифтом Times New Roman з розміром 14, міжрядковий інтервал – 1,5.

2. Кожний розділ починається з нової сторінки, структурні підрозділи розділяються між собою подвійним інтервалом.

3. Всі графічні елементи (будь-які малюнки, емблеми, логотипи та таблиці) підписуються відповідно до встановлених вимог.

4. Обов’язково зазначати посилання на використані джерела в тексті в квадратних дужках. Наприклад: [7; с.20] ( де 7 – номер джерела в списку літератури; 20 – сторінка).

5. Назви розділів і підрозділів повинні відповідати структурному плану.

 

ПЛАН МАРКЕТИНГ-КОНСАЛТИНГУ.
ВСТУП        
РОЗДІЛ І. Характеристика зовнішнього маркетингового середовища ТМ“…”.
  1.1. Історія розвитку компанії
  1.2. Огляд коньюктури ринку відповідної продукції.
  1.3. Характеристика зовнішнього маркетингового середовища торгового закладу
РОЗДІЛ ІІ. Характеристика внутрішнього маркетингового середовища торгового закладу
РОЗДІЛ ІІІ. Характеристика комплексу маркетингу ТМ “…” та бенчмаркінг конкурентів
  3.1. Аналіз товарної політики
  3.2. Аналіз цінової політики
  3.3. Аналіз заходів комунікаційної політики
  3.4. Аналіз логістичної політики і збуту
РОЗДІЛ ІV. 4.1. Специфіка споживацьких вподобань ТМ “…” (визначено за допомогою анкетування).
  4.2. Сегментація споживачів ТМ “…”
РОЗДІЛ V. Розробка маркетинг-консалтингу.
  5.1. Удосконалення товарної політики.
  5.2. Удосконалення цінової політики.
  5.3. Удосконалення заходів ФОПСТИЗу
  5.4. Удосконалення логістичної політики і збуту
Висновки і пропозиції
Список використаних джерел
Додатки
 

6. В кінці кожного підрозділу і розділу повинен бути сформований ґрунтовний висновок, про основні результати проведеного дослідження й виявлені тенденції та проблеми.



Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  3. Визначення етики бізнесу як наукової дисципліни
  4. Вступ до дисципліни «Права людини в міжнародному праві». Історичний розвиток концепції прав людини до наших днів
  5. Дисципліни
  6. Дисципліни
  7. До семінарських занять з дисципліни
  8. З вивчення дисципліни «Психологія управління».
  9. З ДИСЦИПЛІНИ
  10. З ДИСЦИПЛІНИ
  11. З дисципліни : « Медсестринство в хірургії»
  12. З дисципліни : « Медсестринство в хірургії»




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛІТЕРАТУРА | Методичні рекомендації щодо проведення маркетинг-консалтингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.