МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.Розробки та пропозиції щодо поліпшення комплексу маркетингу ТМ та досліджуваних магазинів здійснюються на підставі аналізу існуючого стану, проведених маркетингових досліджень, бенчмаркінгу політики конкурентів, матеріалів передового досвіду з спеціалізованих і галузевих журналів, Інтернету. По складовим комплексу маркетингу магазинів спочатку системно відображається існуючий стан справ та розробляються пропозиції щодо поліпшення маркетингової, підприємницької або комерційної діяльності з детальним обґрунтуванням цих пропозицій). 6.1 та 6.2 Удосконалення товарної і цінової політики. Стосовно товарної та цінової політики необхідно розробити алгоритм та механізм впровадження нового бренду, програми його цінового позиціонування (назву, логотип, салоган, упаковку, ціну тощо).
У табл. 5.2. представлено ціна на нові види чай ТМ «Якобз». Таблиця 5.2. Рекомендовані роздрібні ціни на чай ТМ «Якобз»
5.3. Удосконалення заходів ФОПСТИЗу. Стосовно заходів ФОП бажано розробити 6 видів реклами, а саме: на транспортний засіб, бігборд або лайтбокс, в пресі й на радіо, на телебаченні і директ-мейл. Стосовно заходів СТИЗу доцільно запропонувати систему знижок та інших акційних заходів стимулювання збуту в розрізі мережі магазинів або в окремо взятому магазині на місяць; розробити сценарій проведення семплінгу (одяг та робочий стіл, текст на фірму виробника та сам продукт що дегустується та плакат з умовами СТИЗу); або розробити сценарій проведення презентації (запрошення, сценарій з детальним описом заходу, регламентом, визначеною метою та альтернативними відповідно до реакції аудиторії).
Рис. 5.3. Акція «Заощаджуй разом з «Якобз»»!
Стосовно мерчандайзінгу і продажу необхідно розробити сценарій візиту торгового агента (дилера чи дистриб’ютора) з наявністю фрагмента каталога та комерційної оферти; розробити стандарти мерчандайзингу та роботи продавців, систему стимулювання їх праці тощо.
Рис. 5.4. Рекомендована викладка чаю ТМ «Якобз» на полицях магазину. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|