МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
ПЕРЕДМОВАПриродничо-гуманітарний ННІ
Кафедра історії України
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Методичний посібник з питань організації Навчальної роботи для студентів стаціонарної форми Навчання з технічних спеціальностей
Київ – 2010 УДК 378.1 Викладено загальні методичні принципи щодо вивчення дисципліни “Історія української культури” для студентів першого курсу очної форми навчання з технічних спеціальностей НУБІП УКРАЇНИ. Методичний посібник містить робочу програму, програмний матеріал до вивчення дисципліни, теми лекційних занять, зразки тестових завдань. Посібник укладено у відповідності до вимог щодо впровадження реформувань вищої освіти України в контексті Болонського процесу.
Укладачі:канд. іст. наук, доц.Н.Б. Кравченко,канд. іст. наук, доц. Л.П. Лановюк,канд. іст. наук, доц.Хвіст В.О.,канд. іст. наук, ст. викл.С.О. Білан. Рецензенти: д-р іст. наук, проф., акад. АІН Беренштейн Л.Ю., Д-р іст. наук, проф. Каденюк О.С. Навчально-методичне видання ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ Методичний посібник з питань організації Навчальної роботи для студентів стаціонарної форми навчання з технічних спеціальностей
Укладачі: КРАВЧЕНКО Наталія Борисівна ЛАНОВЮК Людмила Петрівна ХВІСТ Вікторія Олексіївна БІЛАН Сергій Олексійович
Видання друкується в авторській редакції
Друк ТОВ «Анва-Прінт» Вул. Солом’янська, 1, Київ-35, 03035. ПЕРЕДМОВА Сучасний розвиток українського суспільства позначений небувалим зростанням інтересу не лише до проблем вітчизняної історії, а й витоків національної культури, що є одним із важливих напрямів впровадження нової концепції гуманітарної освіти. Сфера культурних знань сприяє формуванню в особистості широкого світогляду, орієнтованого на загальнолюдські гуманістичні цінності, розуміння і відчуття змін у різноманітних сферах, уміння відрізняти нові, життєздатні форми їх розвитку від усталених та застарілих. Майбутній фахівець, який не має поняття про культуру виробництва, дизайн, мовлення не може бути кваліфікованим і здатним зрозуміти своє місце в культурному житті та значення його професійної діяльності для суспільства. Відтак, до навчальних планів підготовки фахівців у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України включено навчальну дисципліну “Історія української культури” як нормативну. Метою вивчення дисципліни є забезпечення розуміння явищ традиційно-культурної спадщини українського народу та їх висвітлення в світовому контексті, а також систематизація послідовності культурного розвитку, ознайомлення з художніми особливостями кожної епохи, її мистецькими пам’ятками, видатними постатями. У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: теоретичні засади культурогенезу; характерні особливості основних етапів розвитку української культури; стилі, властиві різним культурним епохам, їх риси; провідних діячів української культури та мистецтва, їх твори і здобутки;концепції формування і розвитку українського етносу та найбільш характерні риси взаємозв’язків і взаємовпливів етнічних груп в рамках української держави;особливості історико-етнографічного районування України; закономірності розвитку основних галузей господарства та матеріальної і духовної культури українців; історію формування та діяльності культурологічних організацій українського народу; визначальні тенденції розвитку освіти, науки, техніки як фундаментальних основ рівня життя українського етносу; вміти: визначати періоди, закономірності формування української культури, а також особливості сучасного культурного розвитку українського суспільства та його перспективу; вільно орієнтуватися в особливостях різних етапів національної культури; впроваджувати традиційно-культурні норми поведінки українського народу у сучасну практику; враховувати естетичні та етичні цінності культурної спадщини українського народу при здійсненні професійної діяльності. Навчальними планами підготовки бакалаврів у вищих навчальних закладах ІІ-ІV рівнів акредитації Міністерства аграрної політики України на вивчення дисципліни “Історія української культури” передбачено 72 год., в тому числі 36 год. – аудиторні заняття, з них лекційних занять – 18 год., семінарських – 18 год. Підсумковою формою контролю знань та умінь студентів є екзамен. Читайте також:
|
||||||||||||||
|