МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗмістовний модуль «Етика» курсу Культурологія «Етика і Естетика» має на меті знайомство з етикою як філософською наукою. Вивчення Етики як філософії моралі є ключовим для розуміння етики як особливої галузі філософських наук, допомагає формуванню системи знань по історії етики, сучасним концепціям теорії етики, а також освоєнню основних понять і категорій. Але вивчення етики також має на меті осмислення моралі як феномену людської культури, як того, що надає людині спроможність бути людиною за будь яких обставин, як того, що є синонімом людяності, людськості, тобто того, що є ознакою людини як такої, незалежно від того, чим ця людина займається і як реалізує себе в житті і професії. Звідси вивчення етики не лише залучає сучасну молоду людину до дослідження моральної історії людства у вигляді теоретичної інформації, а й припускає безпосереднє її освоєння як основи наступної самостійної моральної творчості, усвідомлення сенсу буття і власного місця в житті з точки зору практичної реалізації моральних цінностей, принципів та ідеалів добра у відношенні до іншої людини, суспільства, природи, культури, професії. Починаючи знайомство з курсом «Етика і Естетика», важливо згадати все те, що відомо про історичні шляхи світової, європейської, вітчизняної культури, а також про стан розвитку сучасної культури з шкільних курсів історії, літератури, світової художньої культури, курсів «Історія України» та «Всесвітня історія», «Людина і суспільство» і інших, а також змісту матеріалу тих гуманітарних дисциплін, що вивчалися на першому і другому курсах Академії. Наприклад, для студентів економічних спеціальностей – це такі дисципліни як «Філософія», «Релігієзнавство», Логіка», «Політологія і Соціологія», «Історія економічних вчень», «Історія Української культури».
Розділ 1. ПРЕДМЕТ ЕТИКИ І ОСНОВНІ ЕТИЧНІ КАТЕГОРІЇ Ключові слова і поняття: Етика, Чеснота (доброчесність), Золоте правило моральності, Ідеал, Цінності, Благо, Добро, Обов'язок, Сумління, Совість, Свобода, Доброчесність, Щастя.
Зміст теми.
1.1. Поняття «етика», його походження і основні значення; 1.2. Походження етики в культурі Давньої Греції; 1.3. Етика як наука про мораль; 1.4.Специфіка моралі. Найвищи моральні цінності; 1.5.Структура етики як науки. Читайте також:
|
||||||||
|