МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАУ процесі вивчення курсу педагогіки відповідно до вимог навчальної програми майбутні педагоги повинні знати: * сутність і закономірності розвитку особистості, анатомо-фізіологічні, * діагностику і методи визначення рівнів вихованості дітей; * методи аналізу ефективності педагогічного управління процесом * теорію та методику національного виховання й навчання, специфіку роботи * принципи, форми й методи організації навчально-виховної роботи з дітьми * принципи організації різних дитячих об'єднань, учнівських колективів та * методику позакласної роботи з учнями зі свого предмета. * визначати конкретні завдання навчально-виховного впливу, виходячи із * володіти методами і формами організації навчально-виховного процесу, * визначати мету навчання і виховання у відповідності з рівнем вихованості * регулювати і корегувати міжособистісні стосунки в учнівському колективі, * зробити учнівське самоврядування ефективним виховним засобом; * об'єднати зусилля вчителів і вихователів, які працюють у класі; * налагоджувати стосунки з батьками учнів, вести педагогічну пропаганду, * сприяти самовихованню, самоосвіті та саморозвитку учнів; * використовувати у навчально-виховній роботі духовні надбання * застосовувати принцип наукової організації педагогічної праці; * аналізувати, узагальнювати й використовувати передовий педагогічний досвід і досягнення психолого-педагогічної науки, систематично підвищувати свою педагогічну кваліфікацію. З метою надання допомоги майбутнім педагогам у самостійній роботі над засвоєнням курсу педагогіки, в даному посібнику подано стислий зміст усіх його тем. До кожної теми подаються список пропонованої літератури, запитання та завдання, над якими студенти можуть працювати самостійно. Дані розробки можуть послужити певним орієнтиром у самостійній роботі студента над іншими посібниками з педагогіки під час підготовки до лекції, семінарського чи лабораторно-практичного заняття, опрацювання основної і додаткової літератури та підготовки до курсових і державних іспитів з педагогіки. Посібник відповідає навчальній програмі з курсу педагогіки. Він може стати помічником у роботі і для практичних працівників освітніх закладів, які мають бажання оновити свої знання з педагогіки. Читайте також:
|
||||||||
|