Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

У процесі вивчення курсу педагогіки відповідно до вимог навчальної програми майбутні педагоги повинні знати:

* сутність і закономірності розвитку особистості, анатомо-фізіологічні,
психологічні та вікові особливості учнів;

* діагностику і методи визначення рівнів вихованості дітей;

* методи аналізу ефективності педагогічного управління процесом
формування особистості школяра;

* теорію та методику національного виховання й навчання, специфіку роботи
класного керівника, вихователя групи продовженого дня, вихователя
школи-інтернату та дитячого будинку, громадських дитячих
організацій, виховної роботи в дитячих клубах за інтересами та в
позашкільних виховних закладах;

* принципи, форми й методи організації навчально-виховної роботи з дітьми
різних вікових груп;

* принципи організації різних дитячих об'єднань, учнівських колективів та
керівництва ними;

* методику позакласної роботи з учнями зі свого предмета.
Майбутній педагог повинен уміти:

* визначати конкретні завдання навчально-виховного впливу, виходячи із
загальної мети національного виховання, рівня вихованості дитячого
колективу і умов навколишнього середовища;

* володіти методами і формами організації навчально-виховного процесу,
педагогічної діагностики та педагогічного прогнозування;

* визначати мету навчання і виховання у відповідності з рівнем вихованості
учнів, будувати навчально-виховний процес на основі глибокого і
систематичного вивчення учнів, їх інтересів, запитів;

* регулювати і корегувати міжособистісні стосунки в учнівському колективі,
проводити в ньому профілактику розмежування, конфронтації; формувати
гуманні відносини з учнями на рівні співпраці з урахуванням національних
традицій;

* зробити учнівське самоврядування ефективним виховним засобом;

* об'єднати зусилля вчителів і вихователів, які працюють у класі;

* налагоджувати стосунки з батьками учнів, вести педагогічну пропаганду,
домагаючись єдності виховних впливів школи, позашкільних установ, сім'ї та
громадськості:

* сприяти самовихованню, самоосвіті та саморозвитку учнів;

* використовувати у навчально-виховній роботі духовні надбання
рідного народу, традиції української етнопедагогіки;

* застосовувати принцип наукової організації педагогічної праці;


* аналізувати, узагальнювати й використовувати передовий педагогічний досвід і досягнення психолого-педагогічної науки, систематично підвищувати свою педагогічну кваліфікацію.

З метою надання допомоги майбутнім педагогам у самостійній роботі над засвоєнням курсу педагогіки, в даному посібнику подано стислий зміст усіх його тем. До кожної теми подаються список пропонованої літератури, запитання та завдання, над якими студенти можуть працювати самостійно. Дані розробки можуть послужити певним орієнтиром у самостійній роботі студента над іншими посібниками з педагогіки під час підготовки до лекції, семінарського чи лабораторно-практичного заняття, опрацювання основної і додаткової літератури та підготовки до курсових і державних іспитів з педагогіки.

Посібник відповідає навчальній програмі з курсу педагогіки. Він може стати помічником у роботі і для практичних працівників освітніх закладів, які мають бажання оновити свої знання з педагогіки.



Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. Передмова
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. ПЕРЕДМОВА
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КР2 ТР2 ТР3 ТР2 КР1 ТР2 ТР3 ТР2 КР1 ТР2 ТР3 ТР2 КР2 | РОЗДІЛ І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.